Kan iemand mij helpen kom er niet meer uit

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Vos

Kan iemand mij helpen kom er niet meer uit

Bericht door Vos » 26 nov 2004, 17:13

Hallo

Ik HAD een forum op de site die ik beheer aangezien ik die wilde updaten naar 2.11 ging alles mis. Ik kan hem niet meer draaiende krijgen. Zou je mij AUB willen helpen ?
dit is de melding die ik krijg:

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/paid/n/t/ntc-leogang.nl/htdocs/www/phpBB2/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/paid/n/t/ntc-leogang.nl/htdocs/www/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

Alvast bedankt namens deze hopeloze webmaster

Grt Martin

Bee

Bericht door Bee » 26 nov 2004, 17:43

Weet je zeker dat alles wat ingesteld staat in config.php goed is. De fout is namelijk dat de database niet bereikbaar is voor phpBB.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Vos

Bericht door Vos » 26 nov 2004, 18:17

ik kom er in zijn geheel niet meer uit sorry ben er ff van dolgedraaid . Ik kom al zo slecht uit dat engelse getokkel dat ik niet meer weet wat ik heb mis gedaan

Vos

Bericht door Vos » 26 nov 2004, 21:27

Ik heb alles gedaan zoals er werd gevraag maar steeds zegt die dat ik een verkeerde beheerdersnaam of wachtwoord invoer. Ook ben ik met mijn domme kop bezig geweest in de instellingen bij mijn server.Daar heb ik anoyomouse weg gehaald dom dom dom als ik het zo denk.

Gesloten