Super groot forum met veel mod en .... zeok hulp
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Dat is echt complete nonsens. Hier zit meer kennis dan op jouw forum ooit zal komen, dat durf ik gerust te beweren. Als je zelf de support klus denkt te gaan klaren vraag ik me af waarom je daar een eigen forum voor nodig hebt; dat kan je hier ook.Mandrake Linux schreef:tja maar ik zeg
dat het bij mij an sneller gat
-
- Contacteer:
ojamosymuis schreef:Dat is echt complete nonsens. Hier zit meer kennis dan op jouw forum ooit zal komen, dat durf ik gerust te beweren. Als je zelf de support klus denkt te gaan klaren vraag ik me af waarom je daar een eigen forum voor nodig hebt; dat kan je hier ook.Mandrake Linux schreef:tja maar ik zeg
waarom moet ik dan altijd
bij mij uit mun msn lijst
eene michiel lowijs vragen om te vertalen
omdat hier geen eene goochem het wilt of heeft vertaald
niet dat dat verplicvht is maar toch

Vertalen kan je zelf ook. Maar ik ben natuurlijk wel zo vrij om wat tips te geven:
Gebruik nooit de PCP mod, die is met veel mods voor het profiel niet goed bruikbaar. Ik vind ook de indeling erg vervelend.
Wel goede mods vind ik bijvoorbeeld de Hierarchies mod, de album mod, de BBcodeBox mod, en de Junior admin/supermoderator mods.
Gebruik nooit de PCP mod, die is met veel mods voor het profiel niet goed bruikbaar. Ik vind ook de indeling erg vervelend.
Wel goede mods vind ik bijvoorbeeld de Hierarchies mod, de album mod, de BBcodeBox mod, en de Junior admin/supermoderator mods.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
klopt pcp sucksbee schreef:Vertalen kan je zelf ook. Maar ik ben natuurlijk wel zo vrij om wat tips te geven:
en is veel te groot
de 2 mods die ik niet kan zijn
pcp en subforum mod

Het gaat hier om kennis van de phpBB Software niet om een lullige vertaling.Mandrake Linux schreef:ojamosymuis schreef:Dat is echt complete nonsens. Hier zit meer kennis dan op jouw forum ooit zal komen, dat durf ik gerust te beweren. Als je zelf de support klus denkt te gaan klaren vraag ik me af waarom je daar een eigen forum voor nodig hebt; dat kan je hier ook.Mandrake Linux schreef:tja maar ik zeg
waarom moet ik dan altijd
bij mij uit mun msn lijst
eene michiel lowijs vragen om te vertalen
omdat hier geen eene goochem het wilt of heeft vertaald
niet dat dat verplicvht is maar toch
-
- Contacteer:
Re: Super groot forum met veel mod en .... zeok hulp
Als je een topic als dit start kan je tegenslag verwachten. Kritiek geven mag, mits gegrond.Mandrake Linux schreef:zeikbeer
afijn
wie biedt zich aan ?
EN NU GEEN KLOOTE GEZEIKS
van iedereen
stelletje afkrakers
Mandrake Linux schreef:iemand die goed kan moden ( kan ik zelf ook HEEEEL goed )
Opvallend...Mandrake Linux schreef:de 2 mods die ik niet kan zijn
pcp en subforum mod

Laatst gewijzigd door mosymuis op 24 nov 2004, 22:55, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: Super groot forum met veel mod en .... zeok hulp
snap je bericht niet zo 1 2 3mosymuis schreef:als je een topic als dit start kan je tegenslag verwachten. Kritiek geven mag, mits gegrond.
Mandrake Linux schreef:iemand die goed kan moden ( kan ik zelf ook HEEEEL goed )Opvallend...Mandrake Linux schreef:de 2 mods die ik niet kan zijn
pcp en subforum mod
heel veel phpbbers kunnen die mod "toch ook niet" mossymuis jij wel
jij maakt kan en klaren mods etc etc etc etc
ik maak meer add ons
en ik wil gewoon wat mensen hebbe
die willen helpen aan een groote project
Dan moet je de volgende keer maar eerst eens zelf beginnen, zodat je kunt laten zien waar je mee bezig bent. Dat komt heel wat beter over als telkens een project proberen te starten vanuit het niets, en daar medestanders voor te vragen.Mandrake Linux schreef:maar als ik gewoon iets aanbied
wil ik niet dat mun idee iederekeer wordt afgekraakt
Veel phpBB'ers kunnen ze niet uitvoeren nee, en dat is ook helemaal geen schande. Diezelfde mensen moeten dan echter niet gaan beweren dat ze "HEEEEL goed" zijn in het installeren van modificaties.Mandrake Linux schreef:snap je bericht niet zo 1 2 3mosymuis schreef:als je een topic als dit start kan je tegenslag verwachten. Kritiek geven mag, mits gegrond.
Mandrake Linux schreef:iemand die goed kan moden ( kan ik zelf ook HEEEEL goed )Opvallend...Mandrake Linux schreef:de 2 mods die ik niet kan zijn
pcp en subforum mod
heel veel phpbbers kunnen die mod "toch ook niet"

-
- Contacteer:
de hosting loopt :thumb:
dat gaat als een trein
en ik hoor neimand klagen
ooo mun is te traag
ooh veelste langzaam
IK KRIJG TE HOREN DAT IE VEEL SNELLER IS
en jullie moeten ook leren
EERST kijken wat er gebeurt
en als het MIS gaat
omdat het tja gewoon niet kan of te veel is
DAN MOET JE PAS GAAN ZEGGE
ja uhm dat en hier enzo gaat niet
dat gaat als een trein
en ik hoor neimand klagen
ooo mun is te traag
ooh veelste langzaam
IK KRIJG TE HOREN DAT IE VEEL SNELLER IS
en jullie moeten ook leren
EERST kijken wat er gebeurt
en als het MIS gaat
omdat het tja gewoon niet kan of te veel is
DAN MOET JE PAS GAAN ZEGGE
ja uhm dat en hier enzo gaat niet
Mandrake verdient wel een kansje.. Z'n hosting verloopt tot nu toe zonder problemen, een idee dat 'm hier ook flink werd ontmoedigd. Nu wil hij gewoon een extra punt voor support bieden, wat ik alleen maar prima vindt. Het lijkt me een mooie aanvulling op de bestaande fora, en ben zelfs wel bereidt om mee te helpen!
Tsja sorry dat ik het zeg, maar ik zie hier ook niet echt brood in zitten.
Dit forum is nou eenmaal gewoonweg het beste forum voor support (zowel om te ontvangen als te geven) en waarom zouden we dan met zijn allen op nog een support forum gaan zitten.
Daarnaast heb ik geen hoge pet op van Mandrake's Nederlandse taalbeheersing, laat staan zijn inzicht in het gehele php(bb) en dus ook weinig oplossingen.
Ik zou dus gewoon mooi wat mods vertalen en deze hier posten/uitbrengen en gewoon de mensen helpen die hulp nodig hebben.
En ik snap wel dat ze bij jou sneller (goed is de vraag
) geholpen worden want daar worden naar alle waarschijnlijkheid ook geen 50 topics per dag geopend met de meest uiteenlopende vragen.
Vrij kansloze missie lijkt het mij, maar toch veel succes ermee.
Dit forum is nou eenmaal gewoonweg het beste forum voor support (zowel om te ontvangen als te geven) en waarom zouden we dan met zijn allen op nog een support forum gaan zitten.
Daarnaast heb ik geen hoge pet op van Mandrake's Nederlandse taalbeheersing, laat staan zijn inzicht in het gehele php(bb) en dus ook weinig oplossingen.
Ik zou dus gewoon mooi wat mods vertalen en deze hier posten/uitbrengen en gewoon de mensen helpen die hulp nodig hebben.
En ik snap wel dat ze bij jou sneller (goed is de vraag

Vrij kansloze missie lijkt het mij, maar toch veel succes ermee.

Barki.nl
-
- Contacteer:

thanks
maarre
effe een vraag
http://81.205.180.76/pre/templates/fisu ... 2_logo.jpg
Het logo he
is dat goed ?
mag dat ?
en mag ik creating communties weg halen
en daar onder