afmeting van een plaatje check
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
afmeting van een plaatje check
Zou er iets bestaan of zou je dit kunnen maken, dat als je een afbeelding invoerd en op "ok" drukt die zegt of de formaat van het plaatje te groot is?
dus je voert in hij mag niet breeder dan zoveel pixels zijn en ook niet hoger dan een bepaald iets en dat je een check kan uitvoeren of die zegt deze is geldig en bij die andere deze is te groot ofzow?
dus je voert in hij mag niet breeder dan zoveel pixels zijn en ook niet hoger dan een bepaald iets en dat je een check kan uitvoeren of die zegt deze is geldig en bij die andere deze is te groot ofzow?
Ja, waarom niet, hij zegt toch zelf:Spambot schreef:podium4 Heeft nog steeds hoop dat je de mod zelf gaat maken..?
Dus dan ga ik er ook van uit dat hij het zelf kan als er een Nederlandse uitleg gegeven wordt, bij die Google-link van mij was de bovenste url zeer nuttig...sukkelaap schreef:ik zou het makkelijker vinden als iemand dat eerste linkje kon uitleggen

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Code: Selecteer alles
$image = getimagesize("http://www.phpbb.nl/templates/subSilver/images/logo.jpg");
echo($image[0] . ' x ' . $image[1]);
Zo duidelijker?