Hallo allemaal,
Ik heb fotoalbum mod(smartor) geinstalleerd nu wil ik de foto die mensen daar hebben geupload in hun profiel laten zien.
Is daar weer een Mod voor??
vr gr richard
Foto album mod??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Wat jij zoekt is een extension, geen mod.
Uit de Photo Album v2 features begrijp ik dat dit er al in zit. Bedoel je dit niet?
Code: Selecteer alles
## - Personal galleries (for member-oriented boards)
Nee, ik denk het niet. Die functie voegt een link toe aan het profiel, en ik denk dat hij meteen de foto's daarvoor wil zien.mosymuis schreef:Wat jij zoekt is een extension, geen mod.
Uit de Photo Album v2 features begrijp ik dat dit er al in zit. Bedoel je dit niet?Code: Selecteer alles
## - Personal galleries (for member-oriented boards)
In elk geval kan hij op http://www.phpbbhacks.com/category/37 alle uitbreidingen voor Photo Gallery 2 vinden.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Bedankt voor de reacties!!
Ik zal het even duidelijker omschrijven:
Ik heb dus een auto-site daar kunnen mensen een foto uploaden in het fotoalbum maar nu wil ik dus als iemand een profiel bekijkt en deze persoon heeft daar een foto ge-upload in het fotoalbum dat deze dus word weer gegeven in zijn/haar profiel.
vr gr richard
Ik zal het even duidelijker omschrijven:
Ik heb dus een auto-site daar kunnen mensen een foto uploaden in het fotoalbum maar nu wil ik dus als iemand een profiel bekijkt en deze persoon heeft daar een foto ge-upload in het fotoalbum dat deze dus word weer gegeven in zijn/haar profiel.
vr gr richard