Nieuwe berichten op forum

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
jh0nny
Contacteer:

Nieuwe berichten op forum

Bericht door jh0nny » 12 nov 2004, 10:20

Algemeen bekend bij iedereen die een phpbb board heeft lijkt me, je komt op een forum (ingelogd) en je ziet dan iconen gekleurd staan zodat je ziet waar nieuwe berichten staan.
Dit werkt ook wel bij mij, maar toch ook weer niet ;)

Ik heb mijn forum opgesplitst in 2 fora's (dus gebruikerstabel,sessietabel,smilies en wat extra velden), maar als ik alleen op de ene zit is er geen probleem en zie ik ze nog maar als ik ook naar die 2e ga en dan weer terug zijn alle forums weer zonder nieuwe berichten en dat is niet zo makkelijk.

Weet iemand hoe dit op te lossen valt of waar dit aan ligt?

Alvast bedankt, :bier:
Barki.nl

Luuk

Bericht door Luuk » 12 nov 2004, 15:03

ik denk dat je de sessietabel niet moet delen, of deze mod installeren: http://www.phpbbhacks.com/download/2099
Afbeelding

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 18 nov 2004, 09:48

Beiden helpen niet, ondanks het feit dat ik de sessietabel heb teruggezet bleek het toch zo te zijn dat ik 0 nieuwe berichten kreeg op forum1 als ik op forum 2 inlogte en weer terug ging, dit is niet als ik als gast kijk op forum 2 of andersom. ;)

Weet iemand waar dit in kan zitten, welke tabellen enz. zorgen voor het ophalen van die info (of gewoon cookies?) enz.

Alvast bedankt,
Barki.nl

Gesloten