Een user moderator functies geven

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Sne@ky

Een user moderator functies geven

Bericht door Sne@ky » 07 nov 2004, 01:49

In deze thread werd ook al gesproken over iemand moderator maken door hem/haar op bepaalde fora 'is moderator' te geven. In die thread is na een tegenvraag eigenlijk geen antwoord gegeven.

Ik heb nu hetzelfde probleem en misschien kan iemand mij verder helpen. De tegenvraag was of er mod`s geinstalleerd waren. Dat is bij mij dus (nog) niet het geval. Ik heb alleen een FI black template geinstalleerd en dat draait zonder problemen.

Alvast bedankt en groetjes

Jos

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 07 nov 2004, 01:52

Kan ik hier uit afleiden dat je ook een foutmelding krijgt? Hoe luid deze dan?

Sne@ky

Bericht door Sne@ky » 07 nov 2004, 02:11

Spambot schreef:Kan ik hier uit afleiden dat je ook een foutmelding krijgt? Hoe luid deze dan?
Helaas niet (beetje raar misschien) maar dan was het wellicht makkelijker zoeken naar het probleem.

Nadat ik 'is moderator' heb aangegeven en oke gedaan krijg ik netjes de melding "Permissies zijn ge-update"

En als ik dan vervolgens ga kijken lijkt het wel of ik de vorige actie helemaal niet uitgevoerd heb.

Sne@ky

Bericht door Sne@ky » 10 nov 2004, 20:06

Jammer :( dat niemand het antwoord weet, want ik zou het graag wel willen weten. Spambot begon zo heerlijk enthousiast:bier:

Overigens houd ie niet alleen de gegevens van "is moderator"vast maar ook als ik bij ranks ranks wil instellen met een bepaald aantal posts lijkt het of ik nooit op ok heb gedrukt terwijl ik dat zeker wel deed.

Coen

Bericht door Coen » 11 nov 2004, 09:14

Heb je misschien al iets aan je database aangepast? Want zo te zien, slaat je database iets niet op! :roll:

Sne@ky

Bericht door Sne@ky » 11 nov 2004, 09:54

Prophecy schreef:Heb je misschien al iets aan je database aangepast? Want zo te zien, slaat je database iets niet op! :roll:
Dat van die ranks heb ik inmiddels gevonden. Dus das nu opgelost. En dat moderator maken ging meteen al niet. toe was er nog niets veranderd aan het forum. (ik heb em ook al eens opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niets)

Misschien kan iemand vertellen in welke tabel in de database wordt opgeslagen of iemand moderator is. Misschien kan ik em dan handmatig in de database veranderen.

Gesloten