[KIJK] Modelautoforum.nl, de site voor echte liefhebbers
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Modelautoforum.nl, de site voor echte liefhebbers
Graag jullie opmerkingen op mijn website. Tips voor verbeteringen zijn altijd welkom :thumb:
Laatst gewijzigd door Muiter op 03 nov 2004, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Op welke resolutie werk jij?DaMnNaTiOn schreef:Ik krijg op de portal een horizontale scrollbalk met IE en Firefox
Dan graag tips om het aan te passen, als ik de layout van het forum wil aanpassen dan krijg ik altijd problemen namelijk.Spambot schreef:Heb ik geen last van met mijn schermresolutie, maar het logo is wel wat breed. Het forum is wel heel erg standaard, dus ik verwacht spoedig een slotje op dit topic
Laatst gewijzigd door Muiter op 03 nov 2004, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
- WebSiteNet
- Contacteer:
Wow, rood en vetgedrukt nog wel! Naar mijn mening is het behoorlijk standaard, en zei alleen maar dat ik een slotje verwachtte. Verwachte als "ik denk dat hij geblokkeerd wordt" en niet als ik "ik verwacht van een moderator dat hij dit topic nu blokkeerd". Muiter geeft zelf aan dat hij problemen heeft als hij z'n forum wil aanpassen dus zo'n gekke uitspraak was het niet.
Maar ik ben nooit zuinig met excuses, dus bij deze.
Maar ik ben nooit zuinig met excuses, dus bij deze.
Ik bedoelde daarmee de vormgeving van het forum, de tabellen zeg maar zoals die op de index te zien is.Spambot schreef:Muiter geeft zelf aan dat hij problemen heeft als hij z'n forum wil aanpassen dus zo'n gekke uitspraak was het niet.
Toen ik een andere style wilde ben ik eens goed gaan rondkijken en vond dat je het beste met rustige kleuren kan werken, samen met een grafisch ontwerper hebben we deze style samen met het logo ontworpen.Rico schreef:De style ziet er mooi uit, maar ik ken hem ergens van...
Trouwens, heb je die Shoutbox zelf gemaakt?
Die shoutbox is een bestaande mod, wel ietsjes aangepast.
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Wat bedoel je precies?Rico schreef:ik bedoel niet die op de index staat maar die op de portal (die link)
Jij ben de eerste die ik er over hoor maar ik zal er eens naar kijken.DaMnNaTiOn schreef:1024 x 768Muiter schreef:Op welke resolutie werk jij?DaMnNaTiOn schreef:Ik krijg op de portal een horizontale scrollbalk met IE en Firefox
Dat is die mod waar ik naar verwijs, het is dezelfde shoutbox als op de index pagina maar dan gemaximaliseerd.Rico schreef:http://muiter.nl/modelcars/forum/shoutbox_max.php
- DaMnNaTiOn
- Contacteer: