Aanpassen activatie mailtje

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
stimpy68

Bericht door stimpy68 » 27 okt 2004, 12:00

Blijkbaar weet niemand hoe het komt.. :?

Goed, ik wil het anders gaan doen, ik gebruik toch de optie "Beroep:" niet, dus ga ik deze proberen om te bouwen naar de optie die ik wil hebben. Ik wil dus de waarde in database zo laten. Als ik dit in het activatie mailtje wil zetten welke variabele zou ik dan moeten gebruiken??

Tevens wil ik dan dat het tekstvak van die optie groter word, dus meer tekst kan bevatten, hoe en waar moet ik dat doen?

stimpy68

Bericht door stimpy68 » 31 okt 2004, 12:09

Nou ik heb het helemaal anders opgelost nu.
Ik heb de OCCUPATION omgebouwd tot reden voor lidmaatschap en moet verplicht ingevuld worden, tevens ziet men 'm ook niet meer bij het bekijken van een profiel. Precies zoals ik het wilde hebben :bier:

Nog één ding snap ik niet :?

Nu wil ik dat de inhoud van dat OCCUPATION veld meegestuurd word met het activatie mailtje voor de beheerder. Ik heb al {OCCUPATION} in het mailtje gezet, maar helaas zonder resultaat. Heb ik het wel goed gedaan?

stimpy68

Bericht door stimpy68 » 31 okt 2004, 17:03

Allemaal gelukt uiteindelijk!

Dus alle problemen zijn opgelost!

Bleek {OCC} te moeten zijn en de variabele moest nog worden gezet, dit gedaan en het werkt als een speer! :)

Gesloten