phpBB.nl Offline?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- phpbbfreak
phpBB.nl Offline?
Ik zag gisteren en ook vandaag weer dat phpBB.nl s'ochtens vroeg niet te bereiken was hebben jullie hier ook last mee gehad?
pHpAS (Article System) on http://www.renekosterman.nl
Re: phpBB.nl Offline?
Ja, dat viel mij ook al op. De server is ook niet te pingen op dat moment (heb ik ff getestphpbbfreak schreef:Ik zag gisteren en ook vandaag weer dat phpBB.nl s'ochtens vroeg niet te bereiken was hebben jullie hier ook last mee gehad?

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
- phpbbfreak
Re: phpBB.nl Offline?
Zou kunnen, maar dan vind ik het wel een slechte hosting, want goede hostings doen dit 's nachts rond 12 uur ofzo (die van mij iig wel).FlorisD schreef:Ja, dat viel mij ook al op. De server is ook niet te pingen op dat moment (heb ik ff getestphpbbfreak schreef:Ik zag gisteren en ook vandaag weer dat phpBB.nl s'ochtens vroeg niet te bereiken was hebben jullie hier ook last mee gehad?) en dus ligt de hele server plat dan.
Naja, als ie het morgenochtend gewoon weer doet en de andere komende dagen ook, vind ik het best.

- phpbbfreak
precies, maar idd, dat is dan wel slecht en dan ook heel lang, normaal is dat veel sneller gebeurt.
pHpAS (Article System) on http://www.renekosterman.nl
idd, ook ik heb er wel vaker last van. Het is gewoon niet zo'n superhost waar de site op staat, maar ach, zolang die het grootste gedeelte van de tijd werkt, vind ik het best.matel schreef:phpbb.nl is wel vaker niet te bereiken. Dit was zeker niet de 1ste keer.
- phpbbfreak
Uit de WHOIS komt anders ISISWEB.matel schreef:Uit een post van BartVB haalde ik dat hij op het surfnet netwerk zit.

Zijn domein servers..
Maar hij is wel eens vaker niet te berijken nee..maja..

Maar hij is wel eens vaker niet te berijken nee..maja..
[+] Isento at DeviantArt