function.date.php
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

function.date.php
Hallo All,
Heeft iemand hier de code van function.date.php voor mij.
Forum is door provider verzorgt en nu zag ik in het admin configscherm dat ik deze mis, weet niet wat ie moet doen, of is het enkel een leesbestand?.
Heeft iemand hier de code van function.date.php voor mij.
Forum is door provider verzorgt en nu zag ik in het admin configscherm dat ik deze mis, weet niet wat ie moet doen, of is het enkel een leesbestand?.
Met groet, The Sting
mosymuis schreef:Ik wil graag de letterlijke error zien. Is dat zoveel gevraagd?
Nee natuurlijk niet.
De http://lxxxxx.nl/"http://www.php.net/ma ... .date.php/"
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Ga naar de leveninhetnu.opweb.nl startpagina en zoek naar koppelingen naar de informatie die u nodig hebt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
HTTP-fout 404 - Bestand niet gevonden
Internet Explorer
:thumb:
Laatst gewijzigd door The Sting op 01 feb 2005, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Met groet, The Sting
In het config scherm links naast de datum format staat een regel:mosymuis schreef:Je opent het bestand in een texteditor als Wordpad, en copieert de regel. Wat hebben 404 pagina's daarmee te maken?
Date Format
De syntax die gebruikt word is gelijk aan de syntax van de PHP functie date(), waarvan date() een link is naar.
Met groet, The Sting
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
DaMnNaTiOn, het gaat erom dat de link in zijn bestand niet klopt.
Openen in een texteditor, niet in je browser. Als je nog eens iets compleet anders doet als wat ik vraag, reageer ik gewoon niet meer. Op deze manier kan ik je niet helpen.The Sting schreef:In het config scherm links naast de datum format staat een regel:mosymuis schreef:Je opent het bestand in een texteditor als Wordpad, en copieert de regel. Wat hebben 404 pagina's daarmee te maken?
Date Format
De syntax die gebruikt word is gelijk aan de syntax van de PHP functie date(), waarvan date() een link is naar.
Het is niet dat ik iets anders wil doen, maar ik krijg daar geen editor open, of ik begrijp je verkeert.mosymuis schreef:DaMnNaTiOn, het gaat erom dat de link in zijn bestand niet klopt.
Openen in een texteditor, niet in je browser. Als je nog eens iets compleet anders doet als wat ik vraag, reageer ik gewoon niet meer. Op deze manier kan ik je niet helpen.The Sting schreef:In het config scherm links naast de datum format staat een regel:mosymuis schreef:Je opent het bestand in een texteditor als Wordpad, en copieert de regel. Wat hebben 404 pagina's daarmee te maken?
Date Format
Met groet, The Sting
Dat klopt inderdaad. Ik ga er van uit dat je, als je op phpbb.nl om hulp vraagt, zelf de beschikking hebt over je forum. Als dat niet zo is ben je hier aan het verkeerde adres voor support, en moet je bij je provider zijn.jehanna schreef:Sting, Je zei toch dat het forum door je provider verzorgd/geïnstalleerd was? Kun jij zelf bij/aan de forumbestanden komen? Via FTP of zo? Pas dan kun je volgens mij nl. doen wat Mosymuis je vraagt.