Probleem in session.php en functions.php

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Ophelia

Probleem in session.php en functions.php

Bericht door Ophelia » 21 okt 2004, 12:54

Hallo!

Ik heb geprobeerd mijn forum te verhuizen naar een nieuw domein en dit heb ik gedaan volgens de handleiding op deze website. Echter, als ik nu mijn forum open krijg ik de volgende error:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rn01/public_html/forum/db/mysql4.php:342) in /home/rn01/public_html/forum/includes/sessions.php on line 183

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rn01/public_html/forum/db/mysql4.php:342) in /home/rn01/public_html/forum/includes/sessions.php on line 184
Als ik daarna probeer in te loggen verdwijnt het forum en krijg ik de volgende foutmeldingen:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rn01/public_html/forum/db/mysql4.php:342) in /home/rn01/public_html/forum/includes/sessions.php on line 183

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rn01/public_html/forum/db/mysql4.php:342) in /home/rn01/public_html/forum/includes/sessions.php on line 184

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rn01/public_html/forum/db/mysql4.php:342) in /home/rn01/public_html/forum/includes/functions.php on line 763
Ik heb al wat dingen nagezocht en heb onder andere spaties en enters na het ?> teken in session.php en de andere genoemde files weggehaald. Maar veel verder kom ik niet.

Kan iemand mij misschien verder helpen? Het zal wel een hele domme fout zijn die ik maak, maar ik zie hem even niet!

(forum op: http://www.raganorck.com/forum/)

Luuk

Bericht door Luuk » 21 okt 2004, 12:59

is je database op deze host wel mysql4? zo nee, verander in config.php mysql4 naar mysql
Afbeelding

Ophelia

Bericht door Ophelia » 21 okt 2004, 13:02

Heb ik al geprobeerd, dat maakt geen verschil :(
Zou er iets mis kunnen zijn gegaan bij de backup van de database? Of is dit echt een error in één van de php bestanden van het forum?

Ophelia

Bericht door Ophelia » 21 okt 2004, 21:18

Okee, ik heb alles opnieuw geinstalleerd en de bugs zijn verdwenen... Maar nu heb ik het volgende probleem, ik kan niet meer bij het Admin Paneel komen en ook mijn forums niet meer moderaten (klikken op de link of /admin/ toevoegen aan mijn boardadres brengt me alletwee gewoon terug naar de hoofdpagina). Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen!

(bij de verhuizing heb ik wel mijn forum geupdate van 2.0.6 naar 2.0.10)

Gesloten