Hallo
Wij hebben een forum met een besloten gedeelte alleen voor Site Admin. Deze is ook ingesteld in het Administratiepanel (staat alleen maar zichtbaar voor admin). Is er iets tegen te doen.
Groetjes beheerders Lijnpraatje Forum
Gasten kunnen afgeschermde onderwerpen zien
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Gasten kunnen afgeschermde onderwerpen zien
Maak eens een screenshot of beschrijf exact de instellingen.Deeps schreef:(staat alleen maar zichtbaar voor admin)
Hallo
Wij zijn met 3 mensen beheerders op dit forum. maar als er dan gasten zijn op het forum kun je dat zie als je op Administratiepaneel klikt.
Wie zijn er online
Dan staat er soms een gast bij forum Locatie en dat hij in Dit gedeelte is alleen voor beheerders staat terwijl alleen maar Beheerders (Site Admin) daar rechten toe hebben. (zie Forum Permissies Beheer). Maar als ik probeer als gast binnen tekomen, zie ik dit gedeelte niet staan (en zo zou het ook moet zijn). Maar kunnen andere mensen dat wel zien dan (gebeurt heel soms).
Groetjes Beheerder Lijnpraatje Forum
Wij zijn met 3 mensen beheerders op dit forum. maar als er dan gasten zijn op het forum kun je dat zie als je op Administratiepaneel klikt.
Wie zijn er online
Dan staat er soms een gast bij forum Locatie en dat hij in Dit gedeelte is alleen voor beheerders staat terwijl alleen maar Beheerders (Site Admin) daar rechten toe hebben. (zie Forum Permissies Beheer). Maar als ik probeer als gast binnen tekomen, zie ik dit gedeelte niet staan (en zo zou het ook moet zijn). Maar kunnen andere mensen dat wel zien dan (gebeurt heel soms).
Groetjes Beheerder Lijnpraatje Forum