Kan iemand ons helpen?

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
Aràdéntüìel

Kan iemand ons helpen?

Bericht door Aràdéntüìel » 18 okt 2004, 15:48

Ik heb ongeveer een week geleden samen met een vriendin een forum gemaakt, waarbij we phpbb gebruiken als administrator-ding (ik heb geen idee hoe ik het moet noemen :$ )
Maar er zijn een paar dingetjes die niet helemaal goed zijn. De tijd bijvoorbeeld. Die staat nog steeds op 11-10-2004 en alle post die worden geplaats krijgen die datum met dezelfde tijd. Ik zag zonet dat je dit : "D M d, Y g:i a" erneer moest zetten, maar dat helpt ook niet.
Ik hoop dat u weet hoe ik dit op kan lossen.
En we wilden graag een 'stijl' dowloaden, maar hoe krijg je die dan 'óp' je site?
Sorry voor al de vragen, ik hoop dat jullie een antword weten :)

Luuk

Bericht door Luuk » 18 okt 2004, 16:02

als de tijd niet goed staat moet je aan je host vragen of ze de klok goed willen zetten. daar kun je niets aan doen :wink:

als je een stijl hebt gevonden en gedownload, dan pak deze uit op je computer. ga dan met een FTP programma naar je map waar het forum op staat (op je host) en ga naar de map templates.
upload de map wat je hebt uitgepakt (let op dat het niet 2 keer dezelfde map is, als je bijvoorbeeld subRed download moet je de map subRed uploaden waar bestanden in staan).
als dat gebeurt is ga je op je forum naar het admin control paneel. daar ga je bij stijl beheer naar toevoegen en installeer je de stijl. je kunt hem nu kiezen in je profiel

ps: als je hem wel kunt kiezen maar hij pakt hem niet, kijk dan in het admin control paneel bij configuratie en zet 'override user style' uit.
Afbeelding

Aràdéntüìel

Bericht door Aràdéntüìel » 18 okt 2004, 16:05

Wow, ik denk dat ik dom ben.. maar ik probeer het even :)
In elk geval heeel erg bedankt! :D

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 19 okt 2004, 00:25

dom is niemand, leren moet iedereen, de ene snel, de andere wat trager
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Plaats reactie