kleuren veranderen van het hele template
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

kleuren veranderen van het hele template
Hoi,
Ik wil graag de kleuren veranderen van het hele template. weet iemand hoe ik dat moet doen ?
alvast bedankt
Ik wil graag de kleuren veranderen van het hele template. weet iemand hoe ik dat moet doen ?
alvast bedankt
Code: Selecteer alles
Je zou het bijvoorbeeld kunnen doen:
naar de admin control panel te gaan, dan maar style managment dan klik op edit naast de templates die je gebruikt.
Maar afhankelijk van wat je wilt bereiken verschilt het!
http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=7
alvast bedankt
Laatst gewijzigd door Rhydon op 16 okt 2004, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, dan verander je niet het control paneel, maar IN het control paneel kun je je forum kleuren veranderen.
dat deed ik bij STIJLEN BEHEER :Management
Open je plaatje, colorize hem naar je kleur en upload hem opnieuw.Rhydon schreef: daar verander je de plaatjes enz enz de hele style. mijn forum style is perfect wil allleen de kleuren veranderen
Een style aanpassen met alleen .css of admin gaat je nooit lukken.
[+] Isento at DeviantArt
Open je plaatje, colorize hem naar je kleur en upload hem opnieuw.
Een style aanpassen met alleen .css of admin gaat je nooit lukken.
Jawel, alleen de gedeeltes die door plaatjes worden bezet zoals buttons, cellpics en misschien nog wat overige dingen niet.
[+] Isento at DeviantArt
Ik ben ook bezig om mijn template aan te passen, alvast voor de kerst straks.
Het is een heel gezoek, maar heel leuk om te doen.
Je kunt inderdaad in admin paneel de belangrijkste kleuren veranderen.
En in het css bestandje wat in je template zit, daar kun je ook kleuren veranderen. Verder moest ik ook in overall_header.tpl zijn en in index_body.tpl. En het admin panel verander je in page_header.tpl. Deze bevind zich in admin. Maar ik weet niet hoe dat zit bij jouw template.
Verder ben ik bezig alle knoppen nieuw te maken zodat deze bij de nieuwe look passen en ook het logo.
Ik ben trouwens begonnen in het admin paneel. Stijlen beheer, aanmaken
en hier geef je het thema een naam, en kun je de style uitkiezen die jij wilt veranderen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Het is een heel gezoek, maar heel leuk om te doen.
Je kunt inderdaad in admin paneel de belangrijkste kleuren veranderen.
En in het css bestandje wat in je template zit, daar kun je ook kleuren veranderen. Verder moest ik ook in overall_header.tpl zijn en in index_body.tpl. En het admin panel verander je in page_header.tpl. Deze bevind zich in admin. Maar ik weet niet hoe dat zit bij jouw template.
Verder ben ik bezig alle knoppen nieuw te maken zodat deze bij de nieuwe look passen en ook het logo.
Ik ben trouwens begonnen in het admin paneel. Stijlen beheer, aanmaken
en hier geef je het thema een naam, en kun je de style uitkiezen die jij wilt veranderen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.