Speciale rechten
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Speciale rechten
Hallo,
Er zijn 3 soorten rechten:
1. Members
2. Moderators
3. Admins
Nu wil ik dat 1 forum alleen toegang is voor speciale members met speciale rechten. Is dat mogelijk, want nu heb ik members Moderator germaakt om erin te komen en dat is niet de bedoeling.
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en weet hoe dat moet.
Groetjes,
Cygorax
Er zijn 3 soorten rechten:
1. Members
2. Moderators
3. Admins
Nu wil ik dat 1 forum alleen toegang is voor speciale members met speciale rechten. Is dat mogelijk, want nu heb ik members Moderator germaakt om erin te komen en dat is niet de bedoeling.
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en weet hoe dat moet.
Groetjes,
Cygorax
Forum aanmaken -> speciale groep aanmaken -> leden in die groep douwen -> bij forum permissions instellen dat alleen die groep mag kijken..
[+] Isento at DeviantArt
Ik snap het niet...
Je zit verkeerd..je zit bij USER permissions..
Je moet de groep aanmaken en daarin de mensen gooien die er wel in moeten kunnen..dan moet je bij FORUM permissions dat instellen..
Je zit verkeerd..je zit bij USER permissions..
Je moet de groep aanmaken en daarin de mensen gooien die er wel in moeten kunnen..dan moet je bij FORUM permissions dat instellen..
[+] Isento at DeviantArt
http://www.messageboard.nl/forum/viewtopic.php?t=1809cygorax schreef:Ik heb een groep gemaakt en bij permissies krijg ik 2 dingen:
1. Geen Moderator
2. Is Moderator
Maar ik wil juist dat ze niet moderator zijn maar wel toegang hebben tot het forum. Dus ze hebben speciaal toegang om erin te komen, maar geen Moderator rechten
Is dit mogelijk?

Zie mijn antwoord daar.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Heb het al 3 keer gezegd
Je moet bij FORUM permissies kijken niet bij Groep en User..

Je moet bij FORUM permissies kijken niet bij Groep en User..
[+] Isento at DeviantArt