Hoe moet je PHPbb installeren op lycos
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nee, een extra firewall installeren.tazman998 schreef:Digitaal overdraagbare ziekte ?
ben benieuwd wat ze daaraan gaan doen !!!
Preventief ruimen ?

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
- KAMI no kodomo
- Contacteer:
pas op met wat je zecht. er zijn NOG geen massavernietegingswapens gevonden. naar volgens mij is het zoeken nog lang niet klaar niet klaar. een heel land kun je niet in een paar weekjes doorkammen. en trouwens niemand kan aantonen dat die massavernietegingswapens niet het land uitgesmokkelt zijn.tazman998 schreef:Bovendien is het aangetoont dat iraq GEEN massavernietigingswapens heeft !
ze gaan dus een beetje op hun bek !
hetgeen jij nu zecht vind ik even stom als dat je zou zeggen "zie je wel dat saddam irac niet bestuurde, want ze hebben hem niet in irac gevonden"
maar ok. ik geef toe. ik was al van de eerste minut pro america & ben dat nog steeds. dus "neutraal" is mijn gedacht ook niet.
Press SPACEBAR once to quit or twice to save changes
Ik ben niet Pro Iraq ofzo en vind zelf ook dat saddam moest verdwijnen, maar ik ben het niet eens met de manier waarop ze het gedaan hebben !
moet er voor iedere scheet een oorlog zijn ?
en waarom werd het ministerie van olie wel bewaakt en de ziekenhuizen niet ? (Nu misschien wel maar dan ook nadat het uitvoerig in het nieuws is geweest !)
en waarom grijpt america wel in Iraq in en niet in israel en palestina ?
ik zeik veel... ik weet ut !
komt gewoon omdat ik iets tegen Bush heb !
moet er voor iedere scheet een oorlog zijn ?
en waarom werd het ministerie van olie wel bewaakt en de ziekenhuizen niet ? (Nu misschien wel maar dan ook nadat het uitvoerig in het nieuws is geweest !)
en waarom grijpt america wel in Iraq in en niet in israel en palestina ?
ik zeik veel... ik weet ut !
komt gewoon omdat ik iets tegen Bush heb !

What We Do In Life... Echoes In Eternity !!!
- KAMI no kodomo
- Contacteer:
bij mijn weten hebben ze het 12 jaar geprobeert via een andere weg. maar is dat telkens mislukttazman998 schreef:Ik ben niet Pro Iraq ofzo en vind zelf ook dat saddam moest verdwijnen, maar ik ben het niet eens met de manier waarop ze het gedaan hebben !
ja daarin moet ik je gelijk geventazman998 schreef:waarom werd het ministerie van olie wel bewaakt en de ziekenhuizen niet ? (Nu misschien wel maar dan ook nadat het uitvoerig in het nieuws is geweest !)
israel en palestiena is een veel moeilijkere zaak hoor. en daar is america op (redelijk) diplomatieke wijze ook aan het proberen oplossingen te vinden. en dan een pittig detail wat je niet zult weten (zwijgt de wereldpers over) in israel waren er dagenlijk vroeger ongeveer 3 zelfmoord aansal pogingen van palestijnen (sommige lukten, de meeste werden door israel onderschept) zolang dat zo hoog bleef wou israel absolut niet onderhandelen. en bij mijn weten is dat aantal sinds de oorlog in irac spectaculair gedaald.tazman998 schreef:en waarom grijpt america wel in Iraq in en niet in israel en palestina ?
heb ik niet op tegen. ik wil wel medoen (ben ik al me bezig)tazman998 schreef:ik zeik veel... ik weet ut !
geen enkel probleem mee. ik heb niets tegen hem maar respecteer een ander zijn meningtazman998 schreef:komt gewoon omdat ik iets tegen Bush heb !
Press SPACEBAR once to quit or twice to save changes
mee eens ik be ook niet tegen bush hij heeft z'n goeie en natuurlijk z'n slechte kanten wie niet?KAMI no kodomo schreef:bij mijn weten hebben ze het 12 jaar geprobeert via een andere weg. maar is dat telkens mislukttazman998 schreef:Ik ben niet Pro Iraq ofzo en vind zelf ook dat saddam moest verdwijnen, maar ik ben het niet eens met de manier waarop ze het gedaan hebben !
ja daarin moet ik je gelijk geventazman998 schreef:waarom werd het ministerie van olie wel bewaakt en de ziekenhuizen niet ? (Nu misschien wel maar dan ook nadat het uitvoerig in het nieuws is geweest !)israel en palestiena is een veel moeilijkere zaak hoor. en daar is america op (redelijk) diplomatieke wijze ook aan het proberen oplossingen te vinden. en dan een pittig detail wat je niet zult weten (zwijgt de wereldpers over) in israel waren er dagenlijk vroeger ongeveer 3 zelfmoord aansal pogingen van palestijnen (sommige lukten, de meeste werden door israel onderschept) zolang dat zo hoog bleef wou israel absolut niet onderhandelen. en bij mijn weten is dat aantal sinds de oorlog in irac spectaculair gedaald.tazman998 schreef:en waarom grijpt america wel in Iraq in en niet in israel en palestina ?
heb ik niet op tegen. ik wil wel medoen (ben ik al me bezig)tazman998 schreef:ik zeik veel... ik weet ut !
geen enkel probleem mee. ik heb niets tegen hem maar respecteer een ander zijn meningtazman998 schreef:komt gewoon omdat ik iets tegen Bush heb !
de reden waarom ik iets tegen bush heb is omdattie een te hoge eigendunk heeft..... zowiets van "ik ga verder waar mijn pappie gestopt is" !
uiteraard respecteer ik ieder ander z'n mening... maar dan moet die ander ook bereid zijn om mijn mening te respecteren !
en wat ik bedoel met "ik ben het niet eens met de manier waarop" is.... ik vind dat als ze zo hard roepen dattie abc wapens heeft... dan moeten ze het ook kunnen bewijzen ! dit is niet zomaar iets als roepen dat een kind een 9mm heeft !
Als je iemand ervan beschuldigd dattie massa vernietigingswapens heeft dan moet ik eerst harde bewijzen zien ervan !
doe dan een inval dmv navy seals ofzo om die bewijzen te halen !
uiteraard respecteer ik ieder ander z'n mening... maar dan moet die ander ook bereid zijn om mijn mening te respecteren !
en wat ik bedoel met "ik ben het niet eens met de manier waarop" is.... ik vind dat als ze zo hard roepen dattie abc wapens heeft... dan moeten ze het ook kunnen bewijzen ! dit is niet zomaar iets als roepen dat een kind een 9mm heeft !
Als je iemand ervan beschuldigd dattie massa vernietigingswapens heeft dan moet ik eerst harde bewijzen zien ervan !
doe dan een inval dmv navy seals ofzo om die bewijzen te halen !
What We Do In Life... Echoes In Eternity !!!
Volgens mij snap je het hele gedoe nog niet..tazman998 schreef:doe dan een inval dmv navy seals ofzo om die bewijzen te halen !
Zo snel dit was gebeurd had je een dood team navy seals, flink wa dooie irakezen en een oorlog gehad..
Oorlog was onvoorkom baar die had er zoiezo toch wel geweest..of het nou nu was of over 10 jaar maakte iraq niks uit want die dachten toch dat America niet durfde aan te vallen omdat anders de olie bronnen in de fik zouden vliegen..maar daar hadden ze het verkeerd..Amerika ging zo snel mogelijk die olie bronnen beschermen en is ondertussen door gegaan met andere onnozele aanvallen zodat het een echte oorlog zou zijn en zodat het niet zou opvallen dat Amerika alleen maar die olie bronnen moest veilig stellen..
En zoveel ziekenhuizen hebben ze toch niet geraakt??
Ze hebben het goed gedaan vind ik

[+] Isento at DeviantArt