Butoon klik controleren op vorige klik (maker krijgt prijs)

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
sukkelaap

Butoon klik controleren op vorige klik (maker krijgt prijs)

Bericht door sukkelaap » 04 okt 2004, 17:58

mogelijkheid 1:
Ik zoek iets (dat is waarschijnlijk geen mod) zodat je 1 keer kan klikken op een button en dan bijvoorbeeld 24 uur daarna kan je er niet opklikken en zodra die 24 uur omzijn kan het dus weer wel

mogelijkheid 2:
Ik zoek iets zodat je maar 1 keer in de dag op een button kan klikken. Zodat je precies om 00:00 er weer op kan drukken en heb je gedrukt moet je wachten totdat het weer 00:00 u is geweest.

Ik Zoek iemand die instaat is dit te maken. Natuurlijk staat er een beloning tegenover. Ik dacht eraan dat de maker 10.000 banner views van zijn site op mijn site kon laten vertonen. Dit is natuurlijk nog te onderhandelen.

Persoonlijk wil ik liever optie 2 omdat dat er veel geweldiger bij kan passen. Dus als dat zou kunnen dan ben je geweldig

:bier: :bier: :bier:

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 04 okt 2004, 19:33

Je bent aan het werk voor de topsite script zeker. ;)

Je kunt beide vraagstukken oplossen met respectievelijk de functies strtotime() en mktime().

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 04 okt 2004, 19:54

Maar moek het nou steeds zeggen ik heb totaal geen idee hoe ik iets moet maken daraom vraag ik dus of iemand het wil maken en dat die er wat voor kan krijgen.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 04 okt 2004, 19:55

Ik kan je helpen met het bouwen ervan, maar ga het niet voor je doen. Misschien dat anderen wel de moeite nemen.

LazyTiger

Bericht door LazyTiger » 04 okt 2004, 19:59

heb je het dan wel geprobeerd met die dingen?
dus ff opzoeken op php.net hoe het werkt en dat nadoen..

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 04 okt 2004, 20:01

jah ik heb al veel sites gekregen wara uitleg staat over dioe time tamps enzo. maar kijk php script bouwen kan ik echt niet heb geen flauw idee waar je moet beginnen.

En mosymuis, ik weet niet wat jij verstaat onder helpen maar vaak doe je dan iets van geef je steekworden en wat tips maar ik heb eigenlijk iets voorgekauwts nodig zeg maar :?

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 04 okt 2004, 20:03

sukkelaap schreef:maar kijk php script bouwen kan ik echt niet heb geen flauw idee waar je moet beginnen.
Er zijn honderden sites en boeken voor de beginnende PHP'er, dus dat lijkt me niet moeilijk....

sukkelaap schreef:En mosymuis, ik weet niet wat jij verstaat onder helpen maar vaak doe je dan iets van geef je steekworden en wat tips maar ik heb eigenlijk iets voorgekauwts nodig zeg maar :?
Dat blijkt, maar dat doe ik dus niet. Of ik moet in een zeer goede bui zijn.

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 04 okt 2004, 20:08

tsjah het liefst hep ik toch iemand die zo'n script kant en klaar kan leveren.

Gesloten