fout in instalatie

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
bullock

fout in instalatie

Bericht door bullock » 26 sep 2004, 15:21

deze fout krijg ik als ik wil installen?
iemand die weet wat de fout is?
ik heb op 2 verschillende hosts geprobeerd te installen.
ook alles goed ingevuld , database aangemaakt , maar elke keer deze fout.

Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO) in /home/allfrien/public_html/phpBB2/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/allfrien/public_html/phpBB2/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/allfrien/public_html/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

please help :oops:

greetzz Bullock

Luuk

Bericht door Luuk » 26 sep 2004, 19:37

er staat 'access denied', ik denk dat je het wachtwoord bent vergeten.
als je op een host zit met een cpanel (als gebruikers paneel) is het wachtwoord van de database hetzelfde als het wachtwoord wat je gebruikt voor in te loggen in het cpanel
Afbeelding

bullock

Bericht door bullock » 27 sep 2004, 08:17

nee alles blijft hetzelfde alleen in the eerste line veranderd using pasword:NO in pasword using:YES
de rest bijft hetzelfde

Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO) in /home/allfrien/public_html/phpBB2/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/allfrien/public_html/phpBB2/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/allfrien/public_html/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

iemandt? jullie maken ons very happy :bier:

bullock

Bericht door bullock » 27 sep 2004, 14:20

oke het is al opgelost foutje van mijn eigen :oops: moest trouwens ook een nieuwe cfg downloaden, maar opgelost bedankt voor de moeite luuk

Gesloten