klantnummer bij registratie

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
rhuurman

klantnummer bij registratie

Bericht door rhuurman » 14 sep 2004, 15:02

Ik ben op zoek naar een mod voor, als ik registreren dan moet je ook een klant nummer invoeren waarna je toegang krijgt.

Ik wil een forum maken voor klanten van mijn bedrijf. om te voorkomen dat er buiten staanders op het het forum komen wil ik dat de klanten hum klantnummer invoeren bij het inloggen en dat deze word gekontroleerd.

rhuurman

Bericht door rhuurman » 14 sep 2004, 16:38

dat klantnummer mag ook een ander nummer zijn die ik aan de klanten kan geven.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 14 sep 2004, 17:46

Voeg hiermee een nieuw veld toe aan de profielen:
http://www.phpbb2.de/dload.php?action=file&file_id=138

en maak er een verplicht * veld van zodat ze het moeten invullen. ;)

Coen

Re: klantnummer bij registratie

Bericht door Coen » 15 sep 2004, 12:55

mosymuis schreef:en maak er een verplicht * veld van zodat ze het moeten invullen.
denk niet dat dat gaat Mosy:
rhuurman schreef:Ik wil een forum maken voor klanten van mijn bedrijf. om te voorkomen dat er buiten staanders op het het forum komen wil ik dat de klanten hum klantnummer invoeren bij het inloggen en dat deze word gekontroleerd.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 15 sep 2004, 12:58

Waarom zou dat niet gaan? Zet de account activatie op admin en je bent klaar. Als je alle beschikbare klantnummers in een MySQL database kunt krijgen is het ook mogelijk hem eerst te valideren, maar dan kunnen mensen natuurlijk ook nummers gaan gokken.

Coen

Bericht door Coen » 15 sep 2004, 13:14

mosymuis schreef:Waarom zou dat niet gaan? Zet de account activatie op admin en je bent klaar. Als je alle beschikbare klantnummers in een MySQL database kunt krijgen is het ook mogelijk hem eerst te valideren, maar dan kunnen mensen natuurlijk ook nummers gaan gokken.
Hmmm, tja das waar, had ik nog niet over na gedacht over die acount activicatie op zo'n manier. Goed idee Mosy! :thumb:

Gesloten