Als admin gebruikers toevoegen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Als admin gebruikers toevoegen
Omdat ik een bestaand forum over wil zetten naar phpbb, vraag ik me af of het mogelijk is als admin nieuwe gebruikers aan te maken.
Mijn huidige forum is niet met een MOD om te zetten, is namelijk van PhotoPost.com.
Als ik als admin nu alle gebruikers zelf aankan maken en een soort wachtwoord reset naar de gebruiker kan toesturen, waarna hij/ zij een nieuw wachtwoord in kan vullen...... Dan ben ik waar ik wezen moet.
Mijn huidige forum is niet met een MOD om te zetten, is namelijk van PhotoPost.com.
Als ik als admin nu alle gebruikers zelf aankan maken en een soort wachtwoord reset naar de gebruiker kan toesturen, waarna hij/ zij een nieuw wachtwoord in kan vullen...... Dan ben ik waar ik wezen moet.
Hoe doe je het met phpbb?
EDIT: Leden toevoegen dus
EDIT: Leden toevoegen dus
Laatst gewijzigd door Repsaj op 08 sep 2004, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ehm, http://www.photopost.com/forum/ dus dit forum bedoel je niet?
Maar draait op vBulletin.
Tenzij iemand voor de gein een andere copyright eronder heeft gezet.
Tenzij iemand voor de gein een andere copyright eronder heeft gezet.
Forum Footer schreef:Powered by: vBulletin Version 3.0.3
[+] Isento at DeviantArt
Zelfde vraag
Hallo allemaal,
Ik reageer maar in deze topic omdat ik precies dezelfde vraag heb. Bij mij is het alleen het geval dat ik nu nog geen forum heb, maar graag op een makkelijke manier zo'n 150 gebruikers kan toevoegen.
Kan iemand mij hiermee helpen?
MVG,
Kevin
Ik reageer maar in deze topic omdat ik precies dezelfde vraag heb. Bij mij is het alleen het geval dat ik nu nog geen forum heb, maar graag op een makkelijke manier zo'n 150 gebruikers kan toevoegen.
MVG,
Kevin
Toevallig ben ik bij phpbbhacks.com een mod tegen gekomen, genaamd Admin_add_users_0.10.5.txt.
Re: Zelfde vraag
wat bereik je hiermee??rhfblake schreef:Hallo allemaal,
MVG,
Kevin
maar die mod heb ik wel eens getest en hij werkte feilloos na een EasyMod installatie...