Goede avond,
Ik ben nieuw op dit forum,en heb al gezocht naar info over hoe krijg ik een andere layout geinstalleerd op mijn forum van phpBB2,
Ik heb het bestand Jenison Bands unzipt en ge upload naar de map templates/subsilver,maar het werkt niet,ik kan in het configuratie paneel van het forumbeheer alleen maar subsilver terug vinden.
Wie zou mij daar bij willen helpen?
Ik heb even voor de duidelijkheid een Ned talig forum.
Alvast mijn dank.
Sjaak.
Layout
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Alvast dank voor je reactie,maar zo werkt het nog niet,maar ik ben toch nog wat tegen gekomen.
In de map !_manual van Jenison Bands zit een index file die moet je in bv dreamwearver openen en de veranderingen aanbrengen die ik hieronder even neer zet,dit staat trouwens in de map Jenison B.. is een leesbestandje Instal.
Nou is mijn Engels zodanig dat ik hier niet uit kan komen.
-----------------------------------------------------------------------------------
Short installation guide (version for advansed users)
If this installation guide is too complex for you take a look at full installation guide few lines below.
In file "includes/page_header.php" find line
$template->assign_vars(array(
and after it add this line:
'LANG' => $board_config['default_lang'],
Then go to administration panel and add this style if you didn't do it yet.
Sjaak.
In de map !_manual van Jenison Bands zit een index file die moet je in bv dreamwearver openen en de veranderingen aanbrengen die ik hieronder even neer zet,dit staat trouwens in de map Jenison B.. is een leesbestandje Instal.
Nou is mijn Engels zodanig dat ik hier niet uit kan komen.

-----------------------------------------------------------------------------------
Short installation guide (version for advansed users)
If this installation guide is too complex for you take a look at full installation guide few lines below.
In file "includes/page_header.php" find line
$template->assign_vars(array(
and after it add this line:
'LANG' => $board_config['default_lang'],
Then go to administration panel and add this style if you didn't do it yet.
Sjaak.