reactie in de profiel! (mosymuis)
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
jah maar iig met die basisboeken php enzo dan heb je altijd dan alten ze wel zien hoe je iets uit de database haalt mara je kan het nergens op toepassen dus hoe ik nu iets dat op het forum wil toepassen. Ik zou nei weten hoe dat moet. Snap je met die twee boeken van jouw dus ook hoe je dingen op forums kan maken wnat als je er echt vele verstand door krijgt wil ik ook wle zo boek laat ik school stikken
dat word mijn school die twee boeken.

PC heeft gelijk; uit een boek leer je het meeste. Zeker om een basis te leggen. Ik begon met "PHP voor het World Wide Web" (ISBN 9043005452), die kan je eens uitproberen.
Het is inderdaad zo dat bij een simpele typfout je script in de soep loopt, maar dat is nu eenmaal een kenmerk van script- en programmeertalen. Het is niet allemaal zo simpel meer als HTML.
Het is inderdaad zo dat bij een simpele typfout je script in de soep loopt, maar dat is nu eenmaal een kenmerk van script- en programmeertalen. Het is niet allemaal zo simpel meer als HTML.
-
- Contacteer:
- Blaatpraat
- Contacteer:
Offtopic;
ik begon ook met een boek, en als ik iets niet snapte bleef ik gewoon aan mosy's kop zeiken (had um op msn) tot hij het 5x had uitgelegd, want toen snapte ik het meestal wel
Verder is het veel oefenen en proberen op een eigen server, laat je fantasie zn werk doen, en denk goed vooruit.
Ik ben begonnen met Basiscursus PHP 4.2 (door Peter Kassenaar) van Academic Service
Ontopic;
Ik verwacht dat deze mod met een eigen Template file werkt? dus ik zou de Avatars eruit kunnen slopen?
Deze mod rulez, al eerder kwam ik deze tegen maar toen had hij een andere layout... Good work mosy
edit; ik zie dat mosy zn mod er niet bij staat, mosy zou je jouw versie willen plaatsen? hij ruleert
ik begon ook met een boek, en als ik iets niet snapte bleef ik gewoon aan mosy's kop zeiken (had um op msn) tot hij het 5x had uitgelegd, want toen snapte ik het meestal wel

Verder is het veel oefenen en proberen op een eigen server, laat je fantasie zn werk doen, en denk goed vooruit.
Ik ben begonnen met Basiscursus PHP 4.2 (door Peter Kassenaar) van Academic Service
Ontopic;
Ik verwacht dat deze mod met een eigen Template file werkt? dus ik zou de Avatars eruit kunnen slopen?
Deze mod rulez, al eerder kwam ik deze tegen maar toen had hij een andere layout... Good work mosy
edit; ik zie dat mosy zn mod er niet bij staat, mosy zou je jouw versie willen plaatsen? hij ruleert

hoeft toch geen mod te zijn je kan toch beetje wat html veranderen.
Trouwens met die boeken leer je dara echt wat door zodat je zelf iets zou kunnen maken enzo dat je zelf een beetje iets kleins kan ontwerpen en wat dingetjes met de cash mod kan doen enzo.
Of krijg je echt allene were al die basis regels te horen wara je eigenlijk dna nog nisk aan hebt?
Trouwens met die boeken leer je dara echt wat door zodat je zelf iets zou kunnen maken enzo dat je zelf een beetje iets kleins kan ontwerpen en wat dingetjes met de cash mod kan doen enzo.
Of krijg je echt allene were al die basis regels te horen wara je eigenlijk dna nog nisk aan hebt?
- Blaatpraat
- Contacteer:
tja, ik heb een compleet database gestuurde website gemaakt, met admin panel waarmee de complete site is te updaten en bij te houden en alles... SQL enz...
Grotendeels heb ik alles uit boekie, veel ook van phpfreakz maar heel erg veel uit dat boekie
Ontopic;
Deze mod gaf op mijn forum redelijk wat problemen.
Wanneer ik naar profiel van een persoon ging gaf hij problemen in de BBCode file. jammer...
Grotendeels heb ik alles uit boekie, veel ook van phpfreakz maar heel erg veel uit dat boekie
Ontopic;
Deze mod gaf op mijn forum redelijk wat problemen.
Wanneer ik naar profiel van een persoon ging gaf hij problemen in de BBCode file. jammer...
Laatst gewijzigd door Blaatpraat op 04 sep 2004, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blaatpraat
- Contacteer:
Je leert dingen zoals data schrijven naar database, data lezen uit database... wanneer je die in combo brengt met PHP kan dat leuk worden.
http://www.ictpraat.nl/av
ben ik nu mee bezig, alle data komt uit een database, deze ervaring komt uit een boekje (de php kennis). Dan is het even een questie van doorhebben (dat kan wel paar maandjes duren, ligt aan je ervaringen op computer gebied) en dan ga je vanzelf logisch denken en dingen verzinnen
http://www.ictpraat.nl/av
ben ik nu mee bezig, alle data komt uit een database, deze ervaring komt uit een boekje (de php kennis). Dan is het even een questie van doorhebben (dat kan wel paar maandjes duren, ligt aan je ervaringen op computer gebied) en dan ga je vanzelf logisch denken en dingen verzinnen
- Blaatpraat
- Contacteer:
ik heb nog geen enkele cursus gedaan/gelezen/gemaakt wat dan ook..
af en toe wat gesnuffeld op http://www.w3schools.com, maar verder niet ergens.
ik trek alles uit andere phpbb bestanden of vraag het hier even na.
af en toe wat gesnuffeld op http://www.w3schools.com, maar verder niet ergens.
ik trek alles uit andere phpbb bestanden of vraag het hier even na.
Een basis waar je niets aan hebt?sukkelaap schreef:Of krijg je echt allene were al die basis regels te horen wara je eigenlijk dna nog nisk aan hebt?

Mijn profiel systeem is niet als mod beschikbaar; je zal het moeten doen met Profile Guestbook.Blaatpraat schreef:edit; ik zie dat mosy zn mod er niet bij staat, mosy zou je jouw versie willen plaatsen? hij ruleert