na de installatie...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

na de installatie...
Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted
aha en nu ik zit op lycos
aha en nu ik zit op lycos
Het zwaarste werk is achter de rug 

© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!
-
- Contacteer:
Ik help ook op een helpdesk van een (bijna) gratis PhpBB2-hosting (naam zal ik hier niet noemen) en daar gebeurd dit ook heel vaak. De admin daar heeft gewoon een extra forum gemaakt genaamd "prullenbak" en alle vragen die niet goed gesteld zijn of niet duidelijk worden daar naartoe verplaatst. Scheelt mij heel wat uitzoekwerk. Ook hebben we daar een FAQ met de meest voorkomende vragen. Scheelt stukken hoor!DeMolT schreef:yup laat ze wat langzamer doen en beetje gaan zoeken

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Zoek functie installen..
Gewoon eerst laten zoeken in zoekfunctie en als ze echt niet meer uitkomen dan moeten ze vragen gaan stellen..
Maar dat scheelt dan wel veel die FAQ..
Maar wat is de site dan..
Gewoon eerst laten zoeken in zoekfunctie en als ze echt niet meer uitkomen dan moeten ze vragen gaan stellen..
[+] Isento at DeviantArt
goedgoed, ik zal het toch maar zeggen. Het is http://www.messageboard.nlLeipo schreef:Zoek functie installen..
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Messageboard.nl forum offline.
Door een technische (hardware) storing zijn alle Standaard Forums van messageboard.nl offline.
Onze Premium dienst werkt wel naar behoren, al is het momenteel niet mogelijk om gebruik te maken van onze website.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. We verwachten dat alle forums weer binnen 48 uur online zijn op een nieuwe server.
Ook het Helpdesk forum is offline.
Door een technische (hardware) storing zijn alle Standaard Forums van messageboard.nl offline.
Onze Premium dienst werkt wel naar behoren, al is het momenteel niet mogelijk om gebruik te maken van onze website.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. We verwachten dat alle forums weer binnen 48 uur online zijn op een nieuwe server.
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
Maar ik BEN terug!
wat dacht je? dat we het zelf niet konden zienmichaa113 schreef:Messageboard.nl forum offline.

Mijn forum --> http://www.quac.nl/forum