include
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- desert spider
include
hallo nu heb ik deze file
http://www.owns.nl/owns/forum/login.test.php
deze wil ik include in een file die in een 2 mappen terug staat
maar dan krijg ik alle maal erros omdat ik die file ook weer bestantde includet
mijn vraag is kan ik het ook include zonder dat ik erros krijg en geen bestande hoef te veranderen
alvast bedankt
ps: dit staat in dit forum omdat hij phpbb bestanden includen zoals includes/page_header.php
http://www.owns.nl/owns/forum/login.test.php
deze wil ik include in een file die in een 2 mappen terug staat
maar dan krijg ik alle maal erros omdat ik die file ook weer bestantde includet
mijn vraag is kan ik het ook include zonder dat ik erros krijg en geen bestande hoef te veranderen
alvast bedankt
ps: dit staat in dit forum omdat hij phpbb bestanden includen zoals includes/page_header.php
- WebSiteNet
- Contacteer:
Je moet in php bestanden includen vanaf het hoofd script dat aan geroepen wordt.
Stel je voor je heb een index.php. Van uit daar include je het bestand forum/test/login.php (of iets anders). Als je dan vanaf die login.php een bestand wilt includen bijv. test.php moet je dat weer doen met forum/test/test.php terwijl hij in de zelfde map staat. Je moet dus includen vanaf het bestand dat wordt aan geroepen.
Dit is als ik het zo lees jouw probleem, dat je vrij moeilijk uitlegd.
Stel je voor je heb een index.php. Van uit daar include je het bestand forum/test/login.php (of iets anders). Als je dan vanaf die login.php een bestand wilt includen bijv. test.php moet je dat weer doen met forum/test/test.php terwijl hij in de zelfde map staat. Je moet dus includen vanaf het bestand dat wordt aan geroepen.
Dit is als ik het zo lees jouw probleem, dat je vrij moeilijk uitlegd.

- desert spider
kan het niet makelijker want anders moet ik al die phpbb bestanden aan passen
ik ben nu met zoon inlog script bezig voor op de home page waar je kan inloggen /uit loggen ,dat je kan instellen dat je voor altijd bent in gelogt/als je inlogt dat je dan naar de home page gaat dus niet naar het forum.
bestaat er dan geen script die al die dingen in zich heeft zonder dat ik alle maal bestanden moet aan passen
ik ben nu met zoon inlog script bezig voor op de home page waar je kan inloggen /uit loggen ,dat je kan instellen dat je voor altijd bent in gelogt/als je inlogt dat je dan naar de home page gaat dus niet naar het forum.
bestaat er dan geen script die al die dingen in zich heeft zonder dat ik alle maal bestanden moet aan passen
- WebSiteNet
- Contacteer:
- desert spider
nu heb ik dit http://www.owns.nl/login.php
nu wil ik deze include in index4.php waar al html in staat
maar dan krijg je deze erro
nu wil ik deze include in index4.php waar al html in staat
maar dan krijg je deze erro
Code: Selecteer alles
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/users/owns.nl/users/webmaster/index4.php:4) in /usr/home/users/owns.nl/users/webmaster/owns/forum/includes/sessions.php on line 293
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/users/owns.nl/users/webmaster/index4.php:4) in /usr/home/users/owns.nl/users/webmaster/owns/forum/includes/sessions.php on line 294
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/users/owns.nl/users/webmaster/index4.php:4) in /usr/home/users/owns.nl/users/webmaster/owns/forum/includes/page_header_owns.php on line 915
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/users/owns.nl/users/webmaster/index4.php:4) in /usr/home/users/owns.nl/users/webmaster/owns/forum/includes/page_header_owns.php on line 921
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/users/owns.nl/users/webmaster/index4.php:4) in /usr/home/users/owns.nl/users/webmaster/owns/forum/includes/page_header_owns.php on line 922
- WebSiteNet
- Contacteer:
- desert spider
- WebSiteNet
- Contacteer: