Veranderde rank-naam-kleur na waarschuwing/ban
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Veranderde rank-naam-kleur na waarschuwing/ban
Ik bedoel hiermee:
Als iemand flamed ofzo, en ik geef hem een waarschuwing, dan wil ik dat hij een gele ranknaam krijgt
oftewel dat ranktitel (bijv. moderator) naar venand de acties van die persoon van kleur letters verandert.
(0 waarschuwingen = zwarte (normale) titel)
(1 waarschuwing is gele titel)
(2e (oftewel een weekban) in 't rood)
Voor nog verdere overtredingen volgt dan 'n ipban/permanente ban waarbij de ranktitel verandert in: Banned 4 life (in het rood ook)
Is dit mogelijk? En zo ja bestaat er al een hack voor?? (ik kon hem niet vinden op phpbb.com) Als dit niet het geval is, zou iemand dan zo'n hack voor mij kunnen realiseren?? Owja, als diegene dan op z'n ranknaam klikt wil ik dat er een scherm oppopt waarin de kleuren uitgelegd staan.
Bvd,
Jos
Allthatmathers.com
Als iemand flamed ofzo, en ik geef hem een waarschuwing, dan wil ik dat hij een gele ranknaam krijgt
oftewel dat ranktitel (bijv. moderator) naar venand de acties van die persoon van kleur letters verandert.
(0 waarschuwingen = zwarte (normale) titel)
(1 waarschuwing is gele titel)
(2e (oftewel een weekban) in 't rood)
Voor nog verdere overtredingen volgt dan 'n ipban/permanente ban waarbij de ranktitel verandert in: Banned 4 life (in het rood ook)
Is dit mogelijk? En zo ja bestaat er al een hack voor?? (ik kon hem niet vinden op phpbb.com) Als dit niet het geval is, zou iemand dan zo'n hack voor mij kunnen realiseren?? Owja, als diegene dan op z'n ranknaam klikt wil ik dat er een scherm oppopt waarin de kleuren uitgelegd staan.
Bvd,
Jos
Allthatmathers.com
Lijkt me meer een geval van Yellow Card Mod en ipv van die kaartjes bij de naam het viewtopic aanpassen dat de naam in kleur verandert.
[+] Isento at DeviantArt
-
Ja dat bedoel, dus ipv. dat ie er een image neer zet moet ie de naam veranderen.
[+] Isento at DeviantArt
ik weet absoluut niet of het werkt, jij mag het uittesten voor me

open viewtopic.php
zoekvervang metCode: Selecteer alles
$poster_id = $postrow[$i]['user_id'];
Code: Selecteer alles
if ( $poster_id == ANONYMOUS ) { $poster = $lang['Guest']; } else { $poster = ($user_warnings) ? '<font color="'.(( $user_warnings < $board_config['max_user_bancard']) ? #FFFF00 . '"> . $postrow[$i]['username'] . </font>' : #FF0000 . '"> . $postrow[$i]['username'] . </font>') : ''; }
-
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
-