Grtnx
Even melden dat het gelukt is
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
-@^@-
Even melden dat het gelukt is
Mijn eerste phpBB forum is zojuist overleden, en ik ga 'm weer opnieuw installeren. Verder geen meldingen eigenlijk, meer een groet om te melden dat ik er ook ben 
Grtnx
Grtnx
Re: Even melden dat het gelukt is
Welcome to the club -@^@- . En veel succes met forum nog gewenst-@^@- schreef:Mijn eerste phpBB forum is zojuist overleden, en ik ga 'm weer opnieuw installeren. Verder geen meldingen eigenlijk, meer een groet om te melden dat ik er ook ben
Grtnx
Trinitron
-
-@^@-
Tnx
Het is voor mij nog redelijk nieuw met phpBB maar ik heb al heel wat andere typen forums ge-admind, en moet zeggen dat phpBB erg gemakkelijk is in gebruik
De reden dat het forum waarmee ik bezig was einde oefening werd kwam omdat ik rechtstreeks in de code aan het editen was, zonder een backup vooraf te maken
Het is voor mij nog redelijk nieuw met phpBB maar ik heb al heel wat andere typen forums ge-admind, en moet zeggen dat phpBB erg gemakkelijk is in gebruik
De reden dat het forum waarmee ik bezig was einde oefening werd kwam omdat ik rechtstreeks in de code aan het editen was, zonder een backup vooraf te maken
Ja dat editen was bij mij ook al paar keer verkeerd gegaan. Maar maak nu altijd 1 of meerdere backups zodat er bijna nix meer fout kan gaan-@^@- schreef:Tnx![]()
--Mn forum----Phpbb hulp--
-
-@^@-