Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
-@^@-
Bericht
door -@^@- » 09 nov 2002, 23:35
Mijn eerste phpBB forum is zojuist overleden, en ik ga 'm weer opnieuw installeren. Verder geen meldingen eigenlijk, meer een groet om te melden dat ik er ook ben
Grtnx
-
trinitron
-
Contacteer:
Bericht
door trinitron » 10 nov 2002, 15:46
-@^@- schreef:Mijn eerste phpBB forum is zojuist overleden, en ik ga 'm weer opnieuw installeren. Verder geen meldingen eigenlijk, meer een groet om te melden dat ik er ook ben
Grtnx
Welcome to the club -@^@- . En veel succes met forum nog gewenst
Trinitron
-
-@^@-
Bericht
door -@^@- » 11 nov 2002, 08:26
Tnx
Het is voor mij nog redelijk nieuw met phpBB maar ik heb al heel wat andere typen forums ge-admind, en moet zeggen dat phpBB erg gemakkelijk is in gebruik
De reden dat het forum waarmee ik bezig was einde oefening werd kwam omdat ik rechtstreeks in de code aan het editen was, zonder een backup vooraf te maken

-
trinitron
-
Contacteer:
Bericht
door trinitron » 11 nov 2002, 08:40
-@^@- schreef:Tnx
Het is voor mij nog redelijk nieuw met phpBB maar ik heb al heel wat andere typen forums ge-admind, en moet zeggen dat phpBB erg gemakkelijk is in gebruik
De reden dat het forum waarmee ik bezig was einde oefening werd kwam omdat ik rechtstreeks in de code aan het editen was, zonder een backup vooraf te maken

Ja dat editen was bij mij ook al paar keer verkeerd gegaan. Maar maak nu altijd 1 of meerdere backups zodat er bijna nix meer fout kan gaan
-
-@^@-
Bericht
door -@^@- » 12 nov 2002, 08:06
Het doet me altijd denken aan vroeger toen ik die spelletjes zoals Larry speelde. Als er wat fout ging kreeg je de melding "Remember: save early, save often"