Back up
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Back up
Hoe zet ik een volledige back up van het sql terug, kan iemand mij daar mee helpen?????
Ik heb op zoeken gezocht maar ik kon niks vinden over mijn vraag!!!
Alvast bedankt
Ik heb op zoeken gezocht maar ik kon niks vinden over mijn vraag!!!
Alvast bedankt
Kennis Bank: [url=http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=8][u]Het board overzetten naar een andere host[/u][/url] schreef:- Backup terugzetten -
Het is nu tijd om (...)
Nou ik kom er geen wijs uit:
De tweede en betere manier is via phpMyAdmin, een op het web gebaseerde database beheers "programma". Om dit programma te gebruiken log je in op je account bij jouw webhost (bijv.Lycos), zoek hier naar de link van phpMyAdmin en klik erop.
Moet ik het programma downloaden.????...hoe klik ik op de link via WS_FTP???? ik krijg mijn back up niet terug!!!
Het gaat over dit artikel
heeft iemand raad
De tweede en betere manier is via phpMyAdmin, een op het web gebaseerde database beheers "programma". Om dit programma te gebruiken log je in op je account bij jouw webhost (bijv.Lycos), zoek hier naar de link van phpMyAdmin en klik erop.
Moet ik het programma downloaden.????...hoe klik ik op de link via WS_FTP???? ik krijg mijn back up niet terug!!!
Het gaat over dit artikel
heeft iemand raad
Zit je bij Lycos?
-> Zo ja, ga je naaar php4u en dan naar phpMyAdmin
Nee
1. Check of je hosting (betaalde) phpMyAdmin voor je heeft geinstalleerd?
-> Zo ja, vraag gegevens en open je phpMyAdmin
-> Zo nee, download phpMyAdmin en installeer het.
Op de meeste host is het voor je geinstallerd, op gratis host met ondersteuning voor MySQL is het ook bijna altijd voorgeinstalleerd!
-> Zo ja, ga je naaar php4u en dan naar phpMyAdmin
Nee
1. Check of je hosting (betaalde) phpMyAdmin voor je heeft geinstalleerd?
-> Zo ja, vraag gegevens en open je phpMyAdmin
-> Zo nee, download phpMyAdmin en installeer het.
Op de meeste host is het voor je geinstallerd, op gratis host met ondersteuning voor MySQL is het ook bijna altijd voorgeinstalleerd!
Bijna 1500 posts!
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ik heb het hele forum overgezet maar de back up wil niet lukken??
Ik heb eerst een back up gemaakt met phpmyadmin en opgeslagen op mijn pc, toen alle bestanden overgezet naar de nieuwe server, het config.php aangepast, toen heb ik weer ingelogd op de nieuwe server phpmyadmin gestart de back up file gezocht op mijn pc en op "start"geklikt.... dan even daarna krijg ik de melding "bewerking afgesloten" de back up file is 15 mb....
Wat gaat er nu nog niet goed, wie wil mij helpen???
Ik heb eerst een back up gemaakt met phpmyadmin en opgeslagen op mijn pc, toen alle bestanden overgezet naar de nieuwe server, het config.php aangepast, toen heb ik weer ingelogd op de nieuwe server phpmyadmin gestart de back up file gezocht op mijn pc en op "start"geklikt.... dan even daarna krijg ik de melding "bewerking afgesloten" de back up file is 15 mb....
Wat gaat er nu nog niet goed, wie wil mij helpen???
Dit is een veel voorkomend probleem; phpMyAdmin kan je niet gebruiken om grote SQL query's in up te loaden.
Dit kan je wel proberen met een tool als BigDump of MySQL-Front, je kan het handmatig in kleinere stukken verdelen of je dump online plaatsen en je host vragen deze te importeren. De laatste optie is je beste.
Dit kan je wel proberen met een tool als BigDump of MySQL-Front, je kan het handmatig in kleinere stukken verdelen of je dump online plaatsen en je host vragen deze te importeren. De laatste optie is je beste.
-
Fora
Goede tip inderdaad, de inhoud van de 3 search_ tabellen heb je niet nodig. _results kan soieso weg, en de anderen kan je ter plekke herbouwen met deze mod. Maar dan betwijfel ik nog of je backup dan wel klein genoeg is om te importeren.
-
Fora
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dat is niet zo, want:
mosymuis schreef:en de anderen kan je ter plekke herbouwen met deze mod.
Niet, gratis = zuig.
Je ken beter een paar pleurotjes neertellen voor wat kwaliteit.
Zijn zat goedkope sites.
Je ken beter een paar pleurotjes neertellen voor wat kwaliteit.
Zijn zat goedkope sites.
[+] Isento at DeviantArt