phpbb hosten ergens bij goede provider

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Terry

phpbb hosten ergens bij goede provider

Bericht door Terry » 19 aug 2004, 18:31

Beste mensen,

ik wil het volgende forum phpbb hosten ergens bij een goede hosting provider dus geen mijndomein.nl of geenpunt.nl wie kan mij een goede provider aanbevelen op basis van MySQL.

Alvast bedankt voor het antwoorden.

vr. gr. Terry

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 19 aug 2004, 19:57

In het forum algemene chat staat een topic (al een beetje gezonken) met een discussie over hosting. Ook kasn je op webhosters.nl zoeken en een host met goede reacties kiezen.

McLeon

Bericht door McLeon » 20 aug 2004, 07:45

Het hangt er een beetje vanaf wat je denkt aan diskruimte nodig te hebben. Eventueel kan ik je hosting aanbieden. Ik ben zelf bezig dit op te zetten en heb een server op internet gehuurd voor deze doeleinden.
Ik moet alle regels nog opzetten en prijzen nog vaststellen, maar als je interesse hebt, ben je de eerste.
Ik ben zelf een forum aan het testen op deze server op http://forum.web-this.nl

Bij de weg: Als je zelf een leuke domeinnaam verzint of registreert bij bijv. transip.nl (7,50 / jaar), dan kun je die laten verwijzen. Is dit te moeilijk, dan wil ik het ook wel voor je doen

Groeten,

McLeon.
mailto:mcleonaao@hotmail.com

Terry

thanks

Bericht door Terry » 20 aug 2004, 07:50

Iedereen wil ik bedanken voor hun feedback. Maar we hebben onze keuze al gemaakt er is nu en laatste mail naar ******.nlgegaan om ze een laatste kans te geven.

Thanks,

Terry en Leo
Laatst gewijzigd door Terry op 20 aug 2004, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 20 aug 2004, 08:33

@McLeon: Geen commercie toegestaan op phpbb.nl. Als je dat soort zaken wilt bespreken kan je pb, email, msn e.d. gebruiken.

Gesloten