Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
forummaker
Bericht
door forummaker » 19 aug 2004, 10:36
ik heb 2 makkelijke vraagjes over phpBB...
Vraag 1: Hoe kan ik mijn forum zo maken dat mensen eerst door mij moeten worden geaccepteerd voordat ze het forum opkunnen..? want nu kan je registreren en meteen op het forum terwijl mijn forum niet voor iedereen bestemd is..
Vraag 2: Onderaan staat er een phpbb copyright hoe kan je daar iets bijzetten..? niet dat ik het weg wil halen !! ik wil er alleen iets van mijn forum bijzetten ( zeg maar een soort titel:P )
-
abcde
Bericht
door abcde » 19 aug 2004, 10:53
1. Kan je instellen in de forumpermissie's.
2. Gewoon de overall_footer.tpl openen en wijzigen!
Bijna 1500 posts!
-
WebSiteNet
-
Contacteer:
Bericht
door WebSiteNet » 19 aug 2004, 11:02
1. Je moet mensen die je toegang wilt geven in een groep doen en die groep de nodige permissies geven in forum en groep permissies.
2. Zoland de phpbb copyright blijft staan mag je doen wat je wilt.
-
Larz
Bericht
door Larz » 19 aug 2004, 11:03
1. Of, als je gebruikers activeren nadat ze geregistreerd zijn bedoelt, je kunt in je adminpaneel bij configuratie bij de optie "Account activering aanzetten" kiezen tussen geen activering, bevestiging van de gebruiker zelf of dat jij, de admin, eerst toestemming moet geven.
-Edit-
*slaat zichzelf* Dat houdt wel in dat de niet-geregistreerde luitjes je forum in de standaardsituatie nog wel kunnen lezen.
-
forummaker
Bericht
door forummaker » 19 aug 2004, 12:57
Hier word je echt goed geholpen op lycos was ik een week bezig en had nog geen forum hier een uurtje.... ik raad iedereen aan die geen forum kan maken eerst te lezen anders ben je ook een paar uur langer bezig
Allemaal bedankt :thumb: