who is online?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

who is online?
ik zoek het bestand waar ik de teksten in Who is Online kan aanpassen?
ik bedoel deze dus bv:
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 Verborgen en 5 Gasten [ Beheerder ] [ Moderator ]
Grootst aantal gebruikers online was 37 op Zo Dec 14, 2003 6:51 pm
Geregistreerde gebruikers: ffreestuff, Prophecy
ik heb al gekeken in: /templates/.../viewonline_body.tpl maar daar staat het volgens mij niet in... waar wel?
ik bedoel deze dus bv:
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 Verborgen en 5 Gasten [ Beheerder ] [ Moderator ]
Grootst aantal gebruikers online was 37 op Zo Dec 14, 2003 6:51 pm
Geregistreerde gebruikers: ffreestuff, Prophecy
ik heb al gekeken in: /templates/.../viewonline_body.tpl maar daar staat het volgens mij niet in... waar wel?
thanx, alleen nu is er een probleempje opgedoken, sinds ik dit heb verandert, wat ik wilde, ik heb alleen maar tekstjes verandert, is het blokje van mijn birthday mod weg.... check het zelf: http://gamejunkies.nl.e-dot.nl/phpBB2/index.php (dit is tijdelijke domein, maandag komt http://www.gamejunkies.nl online...)
//edit, je ziet nog wel waar dat blokje hoorde, het lijntje staat er nog, ik bedoel dus in het vak van Who is Online.
//edit, je ziet nog wel waar dat blokje hoorde, het lijntje staat er nog, ik bedoel dus in het vak van Who is Online.
-
cartoontje
- Contacteer:
ik zal t ff uitleggen, is kei simpel verholpen en het was een nog stommer probleem... ik had die birthday mod met EM geïnstalleerd, toen heb ik mijn oude bestanden op mijn hd, die dus niet gewijzigd waren door die mod aangepast, en toen geupload en dus waren alle teksten van de mods weg,,,,
simpel, maar tog domme fout....