Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Coen
Bericht
door Coen » 12 aug 2004, 08:30
ik was net op zoek naar een mooie nieuwe style om te verbouwen, tot ik op zarron een template genaamd: Charcoil3 tegenkwam.... ik vond em mooi, dus ik denk kom dat proberen we! na een tijdje lees ik de index van mijn admin paneel eens goed ("er stond wat meer tekst dan normaal"), staat daar dat je die style niet mag "modifyen"!!! wat bedoelen ze daar mee? mag je er helemaal nix aan veranderen??
//ik heb het over dit stukkie tekst:
c3s theme by: Zarron media
This theme is not for modifying in any way other than putting your own info into the header. It is not to be converted to any other script theme - like phpnuke, postnuke etc. without permission. Please Do not do this without permission from zarron first.
Do Not Revove our copyright notice and link at the bottom. This MUST stay.
-
micha3L
Bericht
door micha3L » 12 aug 2004, 09:49
"other than putting your own info into the header"
Je mag dus alleen de header veranderen aan het template, en niks zelf scripten dus .. je mag dus volgens mij ook geen modificatie toepassen..
Vreemd template

-
Leipo
-
Contacteer:
Bericht
door Leipo » 12 aug 2004, 09:56
Gewoon eventjes Zarron PM'en.
Er staat ook Theme for php-nuke etc.
Sluit niet uit dat hij phpBB ook bedoelt, maar toch.
-
Luuk
Bericht
door Luuk » 12 aug 2004, 10:23
This theme is not for modifying in any way other than putting your own info into the header. It is not to be converted to any other script theme - like phpnuke, postnuke etc. without permission. Please Do not do this without permission from zarron first.
Do Not Revove our copyright notice and link at the bottom. This MUST stay.
deze stijl is niet om te veranderen (dus de stijl aanpassen, los van mods installeren) alleen om je eigen info in de header te zetten. het is niet converteerbaar naar een andere gescripte stijlen zoals phpnuke, postnuke zonder toestemming. doe het aub niet zonder de toestemming van zarron.
verwijder niet het copyright en de link, deze moeten blijven
zo ongeveer

-
Leipo
-
Contacteer:
Bericht
door Leipo » 12 aug 2004, 10:58
Komt altijd iemand met een slim antwoord.
Luuk, dat was al duidelijk als je leest.

-
Coen
Bericht
door Coen » 12 aug 2004, 20:42
ok, nee ik snap het nu wel denk ik.... dus ik mag wel mods installeren maar bv niet de post icons veranderen ofzo??

-
micha3L
Bericht
door micha3L » 13 aug 2004, 13:34
Je mag niet in het script van phpBB2 weizigen , dus niet zelf erin scripten zodat het een totaal andere look geeft..