De foutmelding wordt gegenereerd op pagina nummer 180 en de fout zit op lijn 3 van de query. En niet van het bestand.
Dat de fout in admin_ug_auth.php zit kan hij zelf ook wel bedenken. En als iemand een probleem heeft en je gaat een beetje grapjes lopen maken heeft hij ook weinig aan.
Dit stukje maakt de fout (query + uitvoeren):
Code: Selecteer alles
$sql = "DELETE FROM " . AUTH_ACCESS_TABLE . "
WHERE group_id = $group_id
AND auth_mod = 0";
if ( !($result = $db->sql_query($sql)) )
{
message_die(GENERAL_ERROR, "Couldn't delete auth access info", "", __LINE__, __FILE__, $sql);
}
Hij mist hier $group_id. En die qordt op regel 151 uit de database gehaald. Daar geeft hij geen fouten over, dus $group_is is al ergens gedefineerd. In de aanroep van die if wordt ook $group_is genoemd (regel 130).
Als je dan verder naar boven gaat kom je op regel 58 de defenitie tegen die uit $_POST[POST_GROUPS_URL] of $_GET[POST_GROUPS_URL] moet komen. Hier loopt het spoor een beetje dood omdat hij dus niet meegestuurd is.
Als ik weer terug ga naar die query die de $group_is query's zie ik dat de if van de query $mode == 'user' bevat (regel 133) en de if van de delete query (regel 160). Dat betekend dus dat het gequery'd MOET zijn.
Mijn conclusie na een uitgebreide analyse (lol) is dat er een fout in de database bij de group id's zit. Heb je via een mod of zelf hier iets aan veranderd?