Klik niet hier
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Klik niet hier
[deleted]
Laatst gewijzigd door tyger op 09 okt 2008, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanochtend was ie nog steeds down hoor.Leipo schreef:Ja hij was gisteravond ff down maar nu niet meer
Maar ik hoor nu net (van jou

Wijziging: Nu nog steeds. 

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Net deed ie hed want zat nog met Michaa erop..maar toen opeens
Volgens mij moeten ze het maar offline houden totdat ze het eindelijk gefixed hebben.. 8)

Volgens mij moeten ze het maar offline houden totdat ze het eindelijk gefixed hebben.. 8)
[+] Isento at DeviantArt
Hij was van ca 5 voor 4 tot 4 uur goed (zolang zat ik er op)FlorisD schreef:Vanochtend was ie nog steeds down hoor.Leipo schreef:Ja hij was gisteravond ff down maar nu niet meer
Maar ik hoor nu net (van jou) dat ie het weer doet, dus ik zal eens gaan kijken hoeveel $ ik nu heb.
Maar daarnaa weer down
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
Maar ik BEN terug!
Ik heb het nu al meerdere keren meegemaakt dat ze zolang down zijn. Ik wordt er een beetje moe van zo langzamerhand.michaa113 schreef:Hij was van ca 5 voor 4 tot 4 uur goed (zolang zat ik er op)FlorisD schreef:Vanochtend was ie nog steeds down hoor.Leipo schreef:Ja hij was gisteravond ff down maar nu niet meer
Maar ik hoor nu net (van jou) dat ie het weer doet, dus ik zal eens gaan kijken hoeveel $ ik nu heb.
Maar daarnaa weer down

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Je bent niet de enige.FlorisD schreef:Ik heb het nu al meerdere keren meegemaakt dat ze zolang down zijn. Ik wordt er een beetje moe van zo langzamerhand.michaa113 schreef:Hij was van ca 5 voor 4 tot 4 uur goed (zolang zat ik er op)FlorisD schreef: Vanochtend was ie nog steeds down hoor.
Maar daarnaa weer down
Maja ik ben ook moe van de 26 km fietsen voor niks.
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
Maar ik BEN terug!