Forums achter elkaar

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Luuk

Forums achter elkaar

Bericht door Luuk » 29 jul 2004, 17:45

Ik ben wat aan het knutselen voor mijn forum, maar nu wil ik de forums per categorie achter elkaar hebben. Wil dus in een categorie een lijst met forums hebben, net als bijvoorbeeld de moderators lijst per forum.

Ik heb dit, maar volgens mij klopt er geen bal van:

Code: Selecteer alles

$forums[$forum_data['cat_id']] = '<a href="' . append_sid("viewforum.$phpEx?" . POST_FORUM_URL . "=" . $forum_data['forum_id']) . '">' . $forum_data['forum_name'] . '</a>';
$forums2 = implode(', ', $forums[$cat_id]);

//edit: het moet dus in index.php komen :wink:
Afbeelding

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 05 aug 2004, 01:56

Zou je eens willen uittypen (of screenshotje tekenen, whatever) wat je wilt bereiken?

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 05 aug 2004, 10:41

Ik denk dat ik snap wat hij bedoeld.

Je hebt altijd bij subforums onder de titel een rijtje moderators staan. De subforums verschijnen gewoonlijk onder de categorie als rechthoeken.

Hij wil nu eigenlijk dat de categorie zo'n rechthoek van een subforum is, waarin de categorienaam staat met daaronder een lijstje met subforums in de categorie, zoals bij een subforum de moderators staan aangegeven.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 05 aug 2004, 11:44

Als je de categories hierarchy mod maakt en insteld dat hij zo min mogelijk laat zien heb je dat.

Je kan het ook regelen door met index_body.tpl met catrow en forumrow dingen te proberen.

Gesloten