Dit soort berichten vind je telkens bij de mededelingen dat er een nieuwe versie van phpBB uit is. Alleen snap ik niet, waarom jullie zélf niet het goede voorbeeld geven. Dit forum zit namelijk nog op versie 2.0.6!Wij van phpBB.nl raden iedereen met een phpBB forum zo snel mogelijk te upgraden naar versie 2.0.10 om de veiligheid van je forum te garanderen!
Board wordt niet up to date gehouden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Board wordt niet up to date gehouden
Klopt, je hebt helemaal gelijk. Maar lees het bericht eens goed... Er staat wij raden iedereen met een phpBB board......
Het is dus de eigen verantwoordelijkheid van de degene die het forum beheert. Wij kan kunnen niemand verplichten om te upgraden, maar raden het wel aan.
Het is dus ook de eigen verantwoordelijkheid van de admin van phpbb.nl om dit te doen. Dat phpbb.nl een voorbeeldfunctie hierin heeft ben ik het mee eens. Het is inderdaad jammer dat het nog niet is gebeurt.
Het is dus de eigen verantwoordelijkheid van de degene die het forum beheert. Wij kan kunnen niemand verplichten om te upgraden, maar raden het wel aan.
Het is dus ook de eigen verantwoordelijkheid van de admin van phpbb.nl om dit te doen. Dat phpbb.nl een voorbeeldfunctie hierin heeft ben ik het mee eens. Het is inderdaad jammer dat het nog niet is gebeurt.
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
ach de exploits uit 2.0.4 zijn in ieder geval niet meer te gebruiken maar toch.
Het is een beetje jammer..
Aan de andere kan is iedereen toch echt eigen baas en moet idere dus toch gewoon zelf beslissen welke deuren hij openlaat staan.
overginds weet ik niet of ik naar 2.0.0.10 was overgegaan als ik een bestaand forum zou hebben, daar mijn host voorlopig niets met php5 doet.
en daardoor deze versie weinig nieuw biedt.
Het is een beetje jammer..
Aan de andere kan is iedereen toch echt eigen baas en moet idere dus toch gewoon zelf beslissen welke deuren hij openlaat staan.
overginds weet ik niet of ik naar 2.0.0.10 was overgegaan als ik een bestaand forum zou hebben, daar mijn host voorlopig niets met php5 doet.
en daardoor deze versie weinig nieuw biedt.