hallo,
ff een vraag over phpbb, hoe kan ik voor zorgen dat ik kan inloggen op mijn site of op de forum zelf?
ik wil dus zelf een login maken waarbij je kunt inloggen met de gegevens van phpbb. ik ben al best wel ver (sessies kunnen al doorgegeven worden) alleen de login lukt niet heb al gekeken naar login.php en login_body.tpl maar snap dit gedeelte niet...
inloggegevens gebruiken van phpbb
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
designbase
ik krijg op die site dit te zien:
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.31 Server at http://www.phpbbhacks.com Port 80
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.31 Server at http://www.phpbbhacks.com Port 80
-
designbase
he podium4 bedankt hoor op die site staat precies wat ik wil hebben :thumb:
Maar ik heb nu een andere probleem als ik inlog heeft de form action="content/forum/login.php" nodig om in te loggen op zich niks mee.
Het nadeel daarvan ik dat als je inlog ga je direct naar de forum, dat wil ik niet! Hij moet dus gewoon op de website blijven! Want daar krijg je extra opties als je inlogt.
Ik gebruik wil dus alleen de inloggegevens gebruiken van phpbb zonder dat die automatisch naar de forum gaat.
Ik heb geprobeerd om een variable meer te sturen in het formulier:
action="content/forum/login.php?via=website"
en dan met:
ik neem aan dat dit geplaats moet worden bij login.php van phpbb maar waar ongeveer?
Maar ik heb nu een andere probleem als ik inlog heeft de form action="content/forum/login.php" nodig om in te loggen op zich niks mee.
Het nadeel daarvan ik dat als je inlog ga je direct naar de forum, dat wil ik niet! Hij moet dus gewoon op de website blijven! Want daar krijg je extra opties als je inlogt.
Ik gebruik wil dus alleen de inloggegevens gebruiken van phpbb zonder dat die automatisch naar de forum gaat.
Ik heb geprobeerd om een variable meer te sturen in het formulier:
action="content/forum/login.php?via=website"
en dan met:
Code: Selecteer alles
if ($_GET['via'] == 'website') {
header("Location: ../index.php");
} else {
...
}