phpBB2 op zoek naar een mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

phpBB2 op zoek naar een mod
Hallo mensen,
ik zoek een mod voor mijn forum:
Ik heb nl. een website 'Fun-Palace'
en ik heb het 'Fun Palace Forum'
Ik wil nu dat mensen op mijn site ingelogd moeten zijn om bij bepaalde pagina's op de website te kunnen zoals MSN downloads.
maar ik wil dat ze zich maar 1x hoeven te registreren.
Dus als ze op de site registreren zijn ze meteen lid van het forum en andersom.
Is dit mogelijk?? PLZ help me...
gr33tz martijn
ik zoek een mod voor mijn forum:
Ik heb nl. een website 'Fun-Palace'
en ik heb het 'Fun Palace Forum'
Ik wil nu dat mensen op mijn site ingelogd moeten zijn om bij bepaalde pagina's op de website te kunnen zoals MSN downloads.
maar ik wil dat ze zich maar 1x hoeven te registreren.
Dus als ze op de site registreren zijn ze meteen lid van het forum en andersom.
Is dit mogelijk?? PLZ help me...
gr33tz martijn
misschien kun je dan beter dze mod installeren, dan hoef je alleen het .txt bestand te volgen en niet zelf en/of iemand anders wat te late bedenken:
http://mohd.vraag-en-antwoord.nl/main/d ... file_id=53
http://mohd.vraag-en-antwoord.nl/main/d ... file_id=53
Als je echt je eigen site wilt gebruiken in plaats van een mod moet je zorgen dat het sessie systeem wordt geintegreerd, dit doe je het beste door de pagina's om te zetten naar die van het phpBB systeem met de Blank Page Template.
Ziet er idd gaaf uit .... maar is er dan niet de mogelijkheid die ik wil??
volgens een vriend van mij gaat inloggen bij phpbb forums met bepaalde variables ....
en kan ik wel registreer.php gegevens naar phpbb_users laten schrijven zodat mensen in kunnen loggen op het forum ... maar zelf een login op de website maken gaat volgens hem niet lukken omdat je dan bepaalde variables nodig hebt .... klopt dit??
volgens een vriend van mij gaat inloggen bij phpbb forums met bepaalde variables ....
en kan ik wel registreer.php gegevens naar phpbb_users laten schrijven zodat mensen in kunnen loggen op het forum ... maar zelf een login op de website maken gaat volgens hem niet lukken omdat je dan bepaalde variables nodig hebt .... klopt dit??
Gegevens naar de database (phpbb_users, als je wilt) schrijven kan natuurlijk altijd buiten phpBB om, als je niets geeft om phpBB's extra confirm en field checks kan je zo je eigen registratieformulier maken.
Een eigen login systeem (cookie samen met phpbb_sessions communicatie) schrijven is naturlijk ook mogelijk, maar enorm onzinnig aangezien phpBB dat al voor je gedaan heeft. phpBB als geheel integreren is echt het meest verstandigste als je er zeker van wilt zijn dat je hele site bug vrij en vooral veilig werkt.
Een eigen login systeem (cookie samen met phpbb_sessions communicatie) schrijven is naturlijk ook mogelijk, maar enorm onzinnig aangezien phpBB dat al voor je gedaan heeft. phpBB als geheel integreren is echt het meest verstandigste als je er zeker van wilt zijn dat je hele site bug vrij en vooral veilig werkt.