Activity mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- WebPaulsky
- Contacteer:
Activity mod
Hey
Ik heb phpbb 2,0,8 en ik wil de activity installeren nu staat er deze mod is only van phpbb version 206 maar is het ook mogelijk om hem te installen op 208 ?? zo ken iemand dat dan doen voor mij ??
Mvg
WP
Ik heb phpbb 2,0,8 en ik wil de activity installeren nu staat er deze mod is only van phpbb version 206 maar is het ook mogelijk om hem te installen op 208 ?? zo ken iemand dat dan doen voor mij ??
Mvg
WP
-
- Contacteer:
Re: Activity mod
Kijk even op de site van de Auteur, als het een actieve site is zal het er ongetwijfeld bij staan.WebPaulsky schreef:Hey
Ik heb phpbb 2,0,8 en ik wil de activity installeren nu staat er deze mod is only van phpbb version 206 maar is het ook mogelijk om hem te installen op 208 ??
Alleen als je 0.09 of 0.10 gebruikt moet je even een 0.08 common.php gebruiken. Als je activity Mod plus gebruikt! Ander installeerd hij niet naar je DB. Op jou vraag of hij op de nieuwere versies werkt YEP!
Bij mij werkt tie prima
Bij mij werkt tie prima
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
Ik weet zeer weinig van php, maar misschien is dit stukje code in mod_install.php (Activity_MOD_v2.0.0) hiervoor verantwoordelijk.
Code: Selecteer alles
$sql = "SELECT config_value
FROM " . CONFIG_TABLE . "
WHERE config_name = 'version'";
if (!($result = $db->sql_query($sql)))
{
die("Couldn't obtain version info");
}
$row = $db->sql_fetchrow($result);
$sql = array();
if ($row['config_value'] != '.0.6')
{
echo 'This mod only works with version 2.0.6 of phpBB.<br />';
exit();
}
Klopt, dat stuk is inderdaad verantwoordelijk, het is lariekoek dat de mod het alleen met phpBB 2.0.6. Daarom mag je dit stuk wat ik heb gequote er gewoon uit halen :thumb:JantjeP schreef:Ik weet zeer weinig van php, maar misschien is dit stukje code in mod_install.php (Activity_MOD_v2.0.0) hiervoor verantwoordelijk.
Code: Selecteer alles
$sql = "SELECT config_value FROM " . CONFIG_TABLE . " WHERE config_name = 'version'"; if (!($result = $db->sql_query($sql))) { die("Couldn't obtain version info"); } $row = $db->sql_fetchrow($result); $sql = array(); if ($row['config_value'] != '.0.6') { echo 'This mod only works with version 2.0.6 of phpBB.<br />'; exit(); }
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.