[verplaatst] topic van een week oud mogen verwijderd worden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

[verplaatst] topic van een week oud mogen verwijderd worden
Hoe los ik dit op ? Ik heb al heel dat adminpannel uitgezocht, maar ik vind niet hoedat je topic automatisch kan laten verwijderen die bijvoorbeeld een maand oud zijn. En wat ik ook niet vind, is hoedat je bijvoorbeeld van een bepaalde map maar 5 pagina's wilt bijhouden. Alle topics dan ouder zijn dan 5 pagina's mogen ook automatisch gewist worden.
Verplaatst door mosymuis
Verplaatst door mosymuis
- desert spider
Autopruning :thumb:
Ga naar forum beheer > Management > Bewerk het forum waar je pruning in wilt stellen. In het bewerkpaneel vind je autopruning terug!
Zorg wel dat je Autopruning hebt aangevinkt in de confugraties!
Ga naar forum beheer > Management > Bewerk het forum waar je pruning in wilt stellen. In het bewerkpaneel vind je autopruning terug!
Zorg wel dat je Autopruning hebt aangevinkt in de confugraties!
CV de Bierbubbels on the road: http://www.bierbubbels.com
Hmm, ik ben eigenlijk op zoek naar hoedat je bijvoorbeeld maar 5 pagina's van een bepaalde map kunt bijhouden, en al de rest verwijdert hij automatisch. Of wat ook goed is, dat hij bijvoorbeeld maar topics bijhoudt van de laatste maand, en al de rest verwijdert. Of is dit niet mogelijk ?
Want waar het forum nu opstaat, heb ik maar 50MB webruimte, dus vroeg of laat komt dat toch es vol. En ik ben nog maar 2 maand bezig en ik heb al over de 500 geregistreerde users.
Kan iemand me verder helpen ? Of moet ik alles beginnen manueel deleted ? Want eerlijk gezegd zie ik dat zo niet zitten, want dat is volgens mij een enorm werkje om daaraan te beginnen.
Want waar het forum nu opstaat, heb ik maar 50MB webruimte, dus vroeg of laat komt dat toch es vol. En ik ben nog maar 2 maand bezig en ik heb al over de 500 geregistreerde users.
Kan iemand me verder helpen ? Of moet ik alles beginnen manueel deleted ? Want eerlijk gezegd zie ik dat zo niet zitten, want dat is volgens mij een enorm werkje om daaraan te beginnen.