Database geupload maar topics zijn leeg?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
lasvaganza
Contacteer:

Database geupload maar topics zijn leeg?

Bericht door lasvaganza » 23 apr 2003, 11:04

Hallo,

K'heb weer es een probleempie :cry:

Ik heb mijn database geupload maar nu zijn mijn topics wel geupload maar de berichten erin zijn verdwenen :?

Wie weet hoe dit kan, wie kan mij hiermee helpen :?:

Meer info kijk zelf maar op mijn forum http://www.deejayforum.nl

Caboman

Bericht door Caboman » 23 apr 2003, 11:21

als je alles foed wat hier staat, kan er nix mis gaan

http://www.phpbb-nl.com/viewtopic.php?t=229

database in stukjes terug zetten, als "helemaal" niet lukt

lasvaganza
Contacteer:

Bericht door lasvaganza » 23 apr 2003, 11:29

Dat heb ik dus gedaan alles in stukjes teruggezet maar het is niet helemaal gelukt geloof ik :cry:

lasvaganza
Contacteer:

Bericht door lasvaganza » 23 apr 2003, 12:10

Ik kan alleen eigen geplaatse berichten lezen hoe kan dat tan???

Staat er mischien ergens een instelling niet goed ofzo, ik gebruik nu de fully modded phpbbfm.

Caboman

Bericht door Caboman » 24 apr 2003, 15:24

tja, als je een mod installeerd, dan kunnen we eigenlijk niet helpen.

mods kunnen kwaad doen :twisted:

doc

Bericht door doc » 26 apr 2003, 01:06

Hey caboman ...heb dit ook zo gedaan en ik kan maar gedeeltelijk mijn topics lezen ... ik verduidelijk mij ...

Alle teksten van topics en reply's vind ik wel terug in de nieuwe database ...dus dat zou in orde moeten zijn , maar op het board zelf kan ik enkel diegene terugvinden die met sticky of mededeling zijn gezet ...dus gewone topics en antwoorden krijg ik niet te voorschijn ...

en nu het eigenaardige , op mijn index van mijn board staan ze dus wel aangetekend (vb 5 topics met 7 reply's) , alsook de laatste persoon die heeft geantwoord ....en het word nog raarder ...als ik op die laatste persoon zijn naam klik , dan kan ik die topics wel lezen ???

Moet wel zeggen dat er geen enkele gebruiker meer in mijn database staat , behalve ikzelf ....
Heb wel enkele leden nagemaakt maar dan nog bleef het resultaat negatief ???

Wie lost dit hier eens op :P

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 26 apr 2003, 13:20

PHP foutje..
Ik denk dat de verwijzingen en de aanwezigheid van de topics niet word opgemerkt :?
Maar hoe je dit oplost weet ik niet...
Ik denk ook omdat er opeens van een normale phpBB naar een fullymodded gedoe is gegaan fout kan zijn..
Er veranderd daarom dus wat in het .php bestand wat de onderwerpen weergeeft met de look en kan zo de topics niet weergeven denk ik..
Probeer het eens op een normale phpBB, lukt die dan wel?
[+] Isento at DeviantArt

Caboman

Bericht door Caboman » 26 apr 2003, 13:27

dan weet ik het echt niet, ik ben geen expert weet je.

alleen, heb je wel een goedde back up.
je moet akltijd data+structuuur hebben 8)

doc

Bericht door doc » 26 apr 2003, 13:31

Leipo ... denk wel dat die topics worden opgemerkt he aangezien ik dus wel kan zien hoeveel topics en reply's er in staan , ze worden blijkbaar niet weergegeven ??

Wat betreft die fullmodded ... zo full modded is het niet hoor ...het zijn meer de standaard opties die erin zitten zoals stiky enzovoort , de rest van de mods heb ik zelf ingebracht ... nu zou ermee te maken kunnen hebben maar hoe verklaar je dan dat de stiky topics en mededelingen wel te lezen zijn op normale manier ??

zal nog even afwachten op andere voorstellen en anders .... gewoon opnieuw he ;)

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 26 apr 2003, 14:44

doc schreef:Leipo ... denk wel dat die topics worden opgemerkt he aangezien ik dus wel kan zien hoeveel topics en reply's er in staan , ze worden blijkbaar niet weergegeven ??

Wat betreft die fullmodded ... zo full modded is het niet hoor ...het zijn meer de standaard opties die erin zitten zoals stiky enzovoort , de rest van de mods heb ik zelf ingebracht ... nu zou ermee te maken kunnen hebben maar hoe verklaar je dan dat de stiky topics en mededelingen wel te lezen zijn op normale manier ??

zal nog even afwachten op andere voorstellen en anders .... gewoon opnieuw he ;)
doc ... Ik bedoelde eigenlijk dat ze wel worden gezien maar niet neer worden gezet in de onderwerpen lijst...

Ow sorry, las ergens fully modded dus dacht dat het daarom ging..

Heb je pas nog iets veranderd in .php bestand van onderwerpen lijst dan?
[+] Isento at DeviantArt

doc

Bericht door doc » 26 apr 2003, 15:15

neen helemaal niets ... snap er toch al geen yota meer van :roll:

Caboman

Bericht door Caboman » 26 apr 2003, 15:56

Doc...

ik snap jou niet zo.
als je wilt weten waar het ligt, zul je toch een clean install van een phpbb forum moet uitvoeren en dan back up erop zetten.

je bent ook niet slim bezig, probeer dat maar eerst.
als dat niet lukt. dan moet je helaas opniew beginnen.

doc

Bericht door doc » 26 apr 2003, 19:04

dit was al een clean install en back-up erover geplaatst

Caboman

Bericht door Caboman » 26 apr 2003, 19:31

hahaah, okeej dan hebbie echt pech :cry:

maar als je een fullmodded phpbb forum neemt, moet je wel weten dat dar risco's aan verbonden zijn.

w8 gewoon ff totdat phpbb 2.2 komt, die ook lekker gemod, en bug vrij

Gesloten