Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Digitus
-
Contacteer:
Bericht
door Digitus » 18 jul 2004, 00:17
Code: Selecteer alles
Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/nl/t/n/e/tnes/htdocs/language/lang_dutch/lang_main.php on line 1023
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/t/n/e/tnes/htdocs/language/lang_dutch/lang_main.php:1023) in /data/members/free/tripod/nl/t/n/e/tnes/htdocs/includes/page_header.php on line 492
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/t/n/e/tnes/htdocs/language/lang_dutch/lang_main.php:1023) in /data/members/free/tripod/nl/t/n/e/tnes/htdocs/includes/page_header.php on line 494
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/t/n/e/tnes/htdocs/language/lang_dutch/lang_main.php:1023) in /data/members/free/tripod/nl/t/n/e/tnes/htdocs/includes/page_header.php on line 495
Ik heb het verjaardsmod op mijn forum gezet.... en krijg deze foutmelding ...... ik kan niets fouts vinden in page_header.php
kan iemand mij helpen ?
-
ajcied
Bericht
door ajcied » 18 jul 2004, 10:13
Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/nl/t/n/e/tnes/htdocs/language/lang_dutch/lang_main.php on line 1023
rond die regel zou ik ga zoeken naar een ' en verwijderen maar let er op alleen in jouw getikte zin!
-
Stef
Bericht
door Stef » 18 jul 2004, 11:31
ajcied schreef:rond die regel zou ik ga zoeken naar een ' en verwijderen maar let er op alleen in jouw getikte zin!
Hoe weet je dat?
Hij ken net zo goed een ";" vergeten zijn.
-
ajcied
Bericht
door ajcied » 18 jul 2004, 11:45
Stefkuh schreef:ajcied schreef:rond die regel zou ik ga zoeken naar een ' en verwijderen maar let er op alleen in jouw getikte zin!
Hoe weet je dat?
Hij ken net zo goed een ";" vergeten zijn.
it zou kunne maar ik heb die foute ook altijd en dan is het bijna altijd die piep ' maar goed eerst een backup maken voor dat je gaat installen!