er staan 2 fouten in:
Code: Selecteer alles
$lang['Agree_under_13'] = 'I stem toe met de voorwaarden en ben <b>jonger</b> dan 13 jaar';
$lang['Agree_over_13'] = 'I stem toe met de voorwaarden en ben <b>ouder</b> dan 13 jaar';Code: Selecteer alles
$lang['Agree_under_13'] = 'Ik stem toe met de voorwaarden en ben <b>jonger</b> dan 13 jaar';
$lang['Agree_over_13'] = 'Ik stem toe met de voorwaarden en ben <b>ouder</b> dan 13 jaar';Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1010) in /forum/includes/page_header.php on line 474
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1010) in /forum/includes/page_header.php on line 476
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1010) in /forum/includes/page_header.php on line 477
Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?
PS1 vreemd genoeg blijven de errors staan als ik de k's weer weghaal, alleen de upload van de originele languagefile laat de errors verdwijnen :s
PS2 kun je dat van die 13 jarigen uitschakelen (en gewoon accepteren/nietaccepteren van maken)?? Is niet echt nodig denk ik en het helpt in dit geval ook het probleem op te lossen (indirect dan)