Balk
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Balk
Ik wil op mijn forum nog een balk erbij forumfun.firewex.com(kan je ff kijken wat ik bedoel) er staat een balk met inlog/registreer die balk wil ik nog een keer eronder aangemaakt en dan helemaal leeg kan dat maar hoe ik kan namelijk die balk niet vinden. Ik heb de style bman1bleu
http://www.forumfun.nl.tt dat is mijn forum!!!
gewoon wat html plaatsen waar je het wil hebben. Bijvoorbeeld:
Zoek:
Plak erachter:
Zoek:
Code: Selecteer alles
<td class="row1" colspan="2" align="center" valign="middle" height="28"><span class="gensmall">Gebruikersnaam: <input class="post" type="text" name="username" size="10" /> Wachtwoord: <input class="post" type="password" name="password" size="10" /> Log me automatisch in bij elk bezoek <input class="text" type="checkbox" name="autologin" /> <input type="submit" class="mainoption" name="login" value="Inloggen" /></span></td>
</tr>
</form>
</table>
Code: Selecteer alles
<table width="100%" cellpadding="3" cellspacing="1" border="0" class="forumline">
<tr>
<td class="row1" colspan="2" align="left" valign="middle" height="28"><span class="gensmall">Titelbalk</span></td>
</tr>
<tr>
<td class="row2" align="center" valign="middle" height="50"><span class="gensmall">Hier wat tekst</span></td>
</tr>
</table>
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.