Uitgelogd tijdens maken prive bericht
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Uitgelogd tijdens maken prive bericht
Enige van mijn gebruikers op mijn forum klagen er over dat ze tijdens het maken van een langer prive bericht op de een of andere manier uitgelogd raken. En als ze dus willen versturen ze opnieuw moeten inloggen. Dit heeft tot gevolg dat ze daarna hun nieuw getypte bericht kwijt zijn. Die wordt dus niet verstuurd. Wat is hier aan de hand? Wat kan ik doen? of wat moeten de gebruikers doen, behalve geen lange berichten maken
.

Re: Uitgelogd tijdens maken prive bericht
Ik weet het niet 100% zeker, coriseer me als ik mis zit....BJ schreef:Enige van mijn gebruikers op mijn forum klagen er over dat ze tijdens het maken van een langer prive bericht op de een of andere manier uitgelogd raken. En als ze dus willen versturen ze opnieuw moeten inloggen. Dit heeft tot gevolg dat ze daarna hun nieuw getypte bericht kwijt zijn. Die wordt dus niet verstuurd. Wat is hier aan de hand? Wat kan ik doen? of wat moeten de gebruikers doen, behalve geen lange berichten maken.
Ga naar je admin panel> Algemeen Beheer > Configuratie....
Scroll naar beneden daar vind je ergens Sessie lengte [ seconds ] staat bij 3600 da's een uur toch?? gewoon nog een uur bij opgooien 7200....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.