2 x moeten inloggen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Koopjesannie
Contacteer:

2 x moeten inloggen

Bericht door Koopjesannie » 23 feb 2007, 22:37

Hallo,

Een geregistreerde heeft inlogproblemen. Zij moet namelijk haar naam en wachtwoord 2 x invoeren .... zie onderstaande 2 reacties. Ik heb gevraagd of het aan de cookies ligt, maar dat is het niet ... Ze werkt overigens met Opera.

Weet iemand een mogelijke oplossing?

Bedankt!

Ik heb het nog steeds hoor, met inloggen. Ik vul naam en wachtwoord correct in, maar kom na het klikken op Inloggen weer op dezelfde pagina terecht. Pas als ik dan weer naam en wachtwoord heb ingevuld en klik op Inloggen, dan word ik ook werkelijk ingelogd. En het maakt niet uit of ik wel of niet aanvink dat ik automatisch moet worden ingelogd. Als ik dat heb aangevinkt dan onthoudt hij me wel een tijd hoor, maar op een gegeven moment, na een paar dagen ofzo, dan moet ik toch weer eens opnieuw inloggen, zelfs als ik steeds op dezelfde pc of laptop heb gewerkt. En dan moet ik dus altijd 2x mijn gegevens intikken. :? Ik heb het dus zowel op de pc als de laptop, beide met Opera. Of het daaraan ligt? Vreemd is het iig wel.

Ik heb het meteen even nagekeken, maar mijn cookies staan op accepteren en ze worden nooit gewist, behalve als ik dat handmatig doe. Het is ook niet na een aantal dagen dat dat gebeurt met inloggen; het gebeurt niet op 1 dag, maar de volgende dag. Dat klinkt idd als iets met de cookies, maar volgens mij staan de instellingen goed. Ik zou tenminste niet weten wat ik daar aan kan veranderen.

Ramon Fincken
Contacteer:

Bericht door Ramon Fincken » 24 feb 2007, 00:53

* even naar juiste forum verhuisd ..

Grote kans op een "kookies" probleem zoals je al aangeeft...
http://david.smigit.com/mdd/?keyword=au ... opment=yes

Kun je die even installeren ( 1 bestand uploaden ) en ons laten weten of dat heeft geholpen?
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!

Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com

colintjuh1

Bericht door colintjuh1 » 24 feb 2007, 09:56

Vraag haar of het wel normaal is met Firefox of Internet Explorer.

Ik ken een forum waar ik 2x moet inloggen, maar dat heeft iedereen. Laat haar op 'Inloggen om je prive berichten te bekijken' drukken om te kijken of het dan wel normaal is :wink:

PS: Wat is het adres van jouw forum?

Koopjesannie
Contacteer:

Bericht door Koopjesannie » 25 feb 2007, 19:51

Ik zal het haar even vragen, dank je wel.
Het forum is http://www.koopjesannie.nl

Koopjesannie
Contacteer:

Bericht door Koopjesannie » 01 mar 2007, 23:32

Ze upload liever geen onbekende programma's .... is er iets anders wat ze eventueel kan doen?

red wodka
Contacteer:

Bericht door red wodka » 02 mar 2007, 09:52

heb ook een tijdje dat probleem gehad heb dan eens cookies verwijderd van mijn pc en eens cc cleaner laten scannen spyware laten scannen en al van die dingen en nu heb ik dat niet meer

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 02 mar 2007, 10:54

ik weet dat er een fix is voor firefox in de mod sectie.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

Koopjesannie
Contacteer:

Bericht door Koopjesannie » 02 mar 2007, 23:23

Ok, ik zal het doorgeven.

Ik laat het jullie weten!

Gesloten