- Wat is het probleem? De breedte van o.a. de search-pagina
Wanneer ontstond het probleem? na het toevoegen van mij layout
Adres van je forum: http://wouterblog.fethard.nl/search.php
Geïnstalleerde mods: Velen.... daarom werkt ie ook nie meer volledigmaar zodra de layout goed is gaat ie naar andere server en wordt alles opnieuw geïnstalleerd
Huidige template: Minimalistic
phpBB versie: 2.0.??...euh nieuwste?
Waar is je forum gehost: blaat
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? blaat
Heb je gezocht naar een antwoord? Ja, maar kwam dr niet echt uit...
De breedte van phpBB is mijn probleem, dit kan ik in meeste gevallen wel oplossen en ik ben er ook nog mee bezig maar ik ben op zoek naar wat advies. Mijn website is schalend, dus onder alle resoluties de volledige breedte en de hoogte past zich aan aan de inhoud. Mijn probleem is dat de zoek-pagina zo breed is dattie niet meer in mijn layout past, het rechter menu valt bij browsers die de css code position=fixed ondersteunen over de zoek-pagina heen totdat je genoeg naar rechts scrollt en bij browsers die dat niet ondersteunen (zoals IE) moet je zowiezo(als je niet een hele hoge resolutie hebt) naar rechts scrollen wil je het rechter menu zien. Waarschijnlijk is de enige oplossing het verminderen van de inhoud van dergelijke pagina's of dingen onder elkaar zetten ipv naast elkaar, maar ik hoop dat er ook nog iets anders is zoals een template hiervoor oid maar ik kon niks vinden.
btw, het linker menu wordt nog smaller maar aangezien ik die nog niet heb gemaakt is ie nog vrij breed, niet dat dit onderdeel van het probleem is aangezien ik 'm ook op 800x600 bekijkbaar wil krijgen....
*Voor t geval iemand gaat mierenneuken: Ik weet dat niet alle copyrights onder mijn forum staan, hier heb ik voor gekozen omdat ik voorlopig niet mijn footer ver onder in beeld wou hebben, zodra mijn site echt online gaat zal ik de copyrights vermelden...