- Modificatie & Versie:
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://www.modelbus.nl/modelbusforum
phpBB versie:
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
Wat is het probleem? Ik ben nieuw op phpBB, misschien niet alles correct ingevuld, of ben ikinhet verkeerde gedeelte van het forum. Alles geïnstalleerd en nu bezig om een persoonlijke touch aan het forum te geven. Ik heb conform de Wiki-regels geprobeerd mijn registratievoorwaarden te wijzigen. Al zet ik maar een woord anders in kladblok en sla dit op de server op dan lees ik op de site:Wat doe ik verkeerd. Inmiddels de standaard NL weer geherinstalleerdCode: Selecteer alles
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/language/nl/ucp.php:1) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/language/nl/ucp.php:1) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/language/nl/ucp.php:1) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/language/nl/ucp.php:1)
Foutmelding in registratie
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Foutmelding in registratie
Laatst gewijzigd door David op 26 sep 2014, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: BBcodes hersteld ;)
Reden: BBcodes hersteld ;)
- marian0810
- Contacteer:
Re: Foutmelding in registratie
Vermoedelijk is dit het probleem en kun je de oplossing hier lezen: viewtopic.php?p=450165#p450165Modelbus schreef:in kladblok
Taalbestanden hebben een speciale codering een editor zoals kladblok verwijderd deze codering. Wijzig bij voorkeur je phpBB3 bestanden met notepad++, je behoud hiermee de speciale codering die sommige phpBB3 bestanden hebben.
zie net dat Marian ook al had gereageerd, blijkbaar waren wij op hetzelfde moment bezig
zie net dat Marian ook al had gereageerd, blijkbaar waren wij op hetzelfde moment bezig

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Dank voor de medewerking. Ga e.e.a. conform doen in Notepad.
Simon Kooij
Modelbusforum
Simon Kooij
Modelbusforum
Pas op, het is Notepad++ (gratis programma met 2 plussen achter "Notepad").Modelbus schreef:Ga e.e.a. conform doen in Notepad.
Dank je.
Simon
Simon
Gelukt. Pas de registratievoorwaarden wat scherper aan.
Simon
Simon