Waar download ik stijl NabberNet

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 29 jan 2006, 13:57

wwwworld schreef:Ik kreeg dus een header met links naar hun eigen waardeloze site met mp3 zooi. En bij mij was dus niet meer zichtbaar inloben faq enz.
al eens aan een Psychiater gedacht?

je lijkt me een behoorlijk heethoofd :roll:

hoe druk kun je je maken!

in elke hack mod whatever wordt vermeld: Backup all files....

maar nog maals, veel plezier met het andere wat je gaat/ging doen!

jij komt er (ooit) wel..
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Bee

Bericht door Bee » 29 jan 2006, 14:07

headout schreef:Ach, laat gaan, doe geen moeite om Ronald te overtuigen. Die denkt toch dat hij altijd gelijk heeft, en is reeds op meerdere fora diverse keren geband in verband met zijn hysterische gedrag. Zoals hij nu ook weer hier ten toon spreid.
Aha, ervaring zegt genoeg.
lifeguard schreef:bericht
Ook dit vind ik onbehoorlijk.
... Maar ik modereer (nog) niet.

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 29 jan 2006, 14:12

wwwworld schreef:Ik kreeg dus een header met links naar hun eigen waardeloze site met mp3 zooi. En bij mij was dus niet meer zichtbaar inloben faq enz.
Ik meng me niet echt in de discussie , maar wil toch even kwijt dat phpBB wel degelijk een goed systeem is.
En met hacks bedoelen phpBB'ers veranderingen omtrent het forum en niet hackers (of crackers).
Ik hoop dat je forumsysteem je verder beter ligt, want elk systeem heeft zijn nadelen.
En indien je het template die je gebruikt slecht vindt dan is de optie nog altijd open om zelf een te maken.

En roepen dat phpBB slecht is op phpbb.nl is niet echt tacktvol als je het mij vraagt.

Totaal Geregistreerde leden: 1 - veel zul je niet moeten bannen.
svenn

McWilson

Bericht door McWilson » 29 jan 2006, 14:23

-Ten eerste vind ik niet dat je bij je eerste tegenslag het meteen moet opgeven.
-Ten tweede vind ik niet dat je phpBB de schuld hoort te geven.
-Ten derde vind ik dat je wel aardiger zou kunnen zijn want de mensen hier proberen je alleen te helpen.
-Ten vierde vind ik dat je een zelfbeheersingscursus zou moeten proberen.

btw
svenson schreef:Totaal Geregistreerde leden: 1 - veel zul je niet moeten bannen.
haha Lol

wwwworld

Bericht door wwwworld » 29 jan 2006, 14:23

Headout, hou jij je er buiten, met mijn naam te noemen en te zeggen dat ik op meerdere forum's een ban heb.

Dat is alleen op wht, wat toch al waardeloos is met hun dictatoriaal gedrag van Domenico.

Jij hebt kennelijk niets beters te doen om mijn naam overal te noemen waar mogelijk.

Beheerders denk toch aan de PRIVACY alhier.

Lekker forum is dit. En een psychiater of iets dergelijks heb ik echt niet nodig voel me uitstekend !

Dit is verder mijn laatste reactie alhier op dit gezellige forum (uhm) !!

Geef mij maar een BAN weg er mee alhier.
Groeten,

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 29 jan 2006, 14:26

wwwworld schreef:Beheerders denk toch aan de PRIVACY alhier.
wwwworld.nl @ sidn.nl : http://whois-www.sidn.nl/ace.php/c,727, ... 0&zoek.y=0
wwwworld schreef:Geef mij maar een BAN weg er mee alhier.
Dit had ik net al voorspeld in een PB aan een mod, dat je zoiets zou gaan roepen :wave: (je bent zó voorspelbaar.....)
Laatst gewijzigd door headout op 29 jan 2006, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 29 jan 2006, 14:27

wwwworld schreef:
Lekker forum is dit. En een psychiater of iets dergelijks heb ik echt niet nodig voel me uitstekend !

Godzijdank
Dit is verder mijn laatste reactie alhier op dit gezellige forum (uhm) !!

Geef mij maar een BAN weg er mee alhier.

waarom bannen als je tog al gaat?

Maargoed, ik neem aan dat een ieder hier welkom is, en ook iedereen recht heeft om support te ontvangen en te geven..

als je je niet zo druk maakt, en gewoon lekker mee doet met de rest, is er tog niks aan de hand..
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 29 jan 2006, 14:28

wees nou eens rustig. Wij helpen je ook maar. En indien je dit forum niet leuk vindt dan kom je hier gewoon niet meer. daarom hoeft een ban niet.

Sommige mensen zeggen verkeerde dingen. deze zijn ook opgemerkt door bee (moderator) .

het ga je goed met je nieuw systeem.

Bee

Bericht door Bee » 29 jan 2006, 14:44

Het is weer eens zover, er is weer eens een onderwerp wat uit de hand loopt. En om een redelijk knullige reden. Het gaat, kortom, weer eens nergens over.

Zowieso gaan sommigen hier al heel snel mensen gewoon vernederen. Dat is gewoon not done, en al die mensen wil ik graag nog eens verwijzen naar de REGELS (die hebben wij hier ook) hierover. Vooroordelen trekken op basis van berichten is geen goed idee, en je bereikt er niets mee.

@wwwworld: Met een dergelijke houding kan je niet verwachten dat je ook maar enige bijstand krijgt van een gebruiker hier. Je maakt zelf een (kleine) fout, en daardoor is meteen alles wat met phpBB te maken heeft slecht? Dat is gewoon een generalisering, een drogreden. Als je een fout maakt met SMF dat is dat toch ook jouw schuld? Hetzelfde geldt dus ook voor phpBB.

Ook de stemming die zelf maakt door al 3x, ja 3x over een ban begint, vind ik het niet gek dat je een beetje als wereldvreemd wordt gezien. Iedereen voor een bepaalde uitspraak of fout bannen heeft toch echt aspecten van wereldvreemd gedrag.

Ik lees dat je niet meer terugkomt. Door dat te zeggen krijgen we nog meer het idee dat je wereldvreemd bent. Overigens vind ik het niet erg dat je niet terugkomt, mensen die ruzie zoeken hebben we hier echt niet nodig. Een ban is echter wel meteen heel erg ver gezocht (en bevestigd weer het idee van wereldvreemdheid)

Rest mij te zeggen dat de discussie nu over is, en dat dit onderwerp gesloten is.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten