De "Cash Group" functie van de cash mod werkt niet

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Bondings

De "Cash Group" functie van de cash mod werkt niet

Bericht door Bondings » 09 apr 2005, 18:03

Wat is het probleem?
De "Cash Group" functie van de cash mod werkt niet bij mijn forum.
Meer bepaald: als ik wat geld/punten wil geven aan een bepaalde groep, dan krijg ik een bevestiging dat het ok is, maar er is geen geld toegevoegd.
Het merkwaardige is wel dat het bij de administators groep WEL werkt, maar bij de groepen die ik gecreëerd heb niet, en daar heb ik het juist nodig, (en dit zou de basis van mijn forum worden, zonder dat heeft het weinig zin, dus voor mij is dit wel tamelijk belangerijk)

Wanneer ontstond het probleem?
Na het installeren van de cash mod. Ik heb GEEN andere mod geïnstalleerd. Het is een test forum, om juist zulke problemen op het echte te vermijden.

Adres van je forum: http://www.crazy-news.net/testfrihost/

Geïnstalleerde mods: Cash mod
Ik heb wel de link voor het uitschrijven van een usergroup weggedaan, maar ik veronderstel niet dat dat problemen zou leveren. In ieder geval zou het onmogelijk moeten zijn om je uit een groep te verwijderen.

Huidige template: subSilver
phpBB versie:
phpBB 2.0.13 Een paar dagen geleden geïnstalleerd
Host: Siteground. Safe mode is of. De php is 4 (denk ik). Normaal gezien zou alles mogelijk moeten zijn.

Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? Ja, die cash mod.

Heb je gezocht naar een antwoord? Zeker, maar niemand schijnt hetzelfde probleem te hebben. Waarschijnlijk gebruikt bijna niemand die functie.

Het zou misschien kunnen dat ik iets vergeten heb bij de installatie, maar dat zou me verbazen, want voor de rest werkt alles.

Wat zou je van nut kunnen zijn?
1) Iemand zou me kunnen zeggen of het bij hem/haar wel of juist ook niet werkt. Indien het werkt, kan ik het gewoon nog eens proberen te installeren vanaf het begin.

2) Indien het ook niet werkt zou iemand me bijvoorbeeld een oplossing kunnen geven voor dit probleem. Waarschijnlijk is het juist maar een variabele veranderen of zoiets, althans dat hoop ik. :D

3) Anders een mogelijkheid om bij een of andere groep of rank een bepaald bedrag af te trekken, als het kan een cron. dagelijks, indien dit niet zo moeilijk is. Ik heb cron in mijn cpanel.

Zeg het aub als ik hier een of ander bestand moet posten.

Veel dank voor jullie hulp.[/b]

Bondings

Bericht door Bondings » 10 apr 2005, 09:28

Heeft niemand een oplossing?

Stef

Bericht door Stef » 10 apr 2005, 10:38

Dan zul je toch echt iets vergeten zijn, loop de mod nog eens na.
Ik ken de mod verder niet, dus ik weet niet of het een mogelijk bug kan zijn.

Bondings

Bericht door Bondings » 10 apr 2005, 17:13

Stef schreef:Dan zul je toch echt iets vergeten zijn, loop de mod nog eens na.
Ik ken de mod verder niet, dus ik weet niet of het een mogelijk bug kan zijn.
Ik heb het nog eens geïnstalleerd en ik krijg juist hetzelfde resultaat: geld geven of wegnemen van een zelf-gemaakte groep werkt niet. Het gaat enkel bij de administrators groep.
Het zou me zeer veel verbazen als ik twee keer dezelfde fout zou hebben gemaakt, zonder een error te krijgen. Ik heb het op een leeg forum geïnstalleerd, dus het kan niet aan een andere mod liggen.
Dit is dus, volgens mij, zeker een bug. Maar aangezien niemand die functie gebruikt is die waarschijnlijk nog niet opgemerkt, aangezien ik er niets over op internet heb gevonden.

Stef

Bericht door Stef » 10 apr 2005, 17:55

Ook al op de website van de maker geweest, als de maker nog actief is dan staat er vast wel iets over bij, desnoods zelf iets over opmerken bij de maker. Succes!

Bondings

Bericht door Bondings » 10 apr 2005, 18:17

Ja, daar ben ik bij begonnen. Maar er zijn meer dan 300 pagina's, waarvan ik er een aantal bekeken heb.
Ik heb er mijn vraag op gepost, maar er zijn veel meer vragen dan antwoorden. Dus na twee dagen heb ik de hoop daarop opgegeven.

Ik heb nu wel een bank mod geïnstalleerd. Daarin wordt er ergens het aantal punten veranderd. Misschien zou ik dat kunnen aanpassen tot wat ik wil. Dat gaat me wel wat tijd kosten, want ik heb nog nooit met mysql gewerkt, maar ja dat moest er ooit wel van komen!

Bedankt voor de hulp. Het is tenminste meer dan dat ik op andere forums gekregen heb. :thumb:

Stef

Bericht door Stef » 10 apr 2005, 18:48

Bondings schreef:Ik heb nu wel een bank mod geïnstalleerd. Daarin wordt er ergens het aantal punten veranderd. Misschien zou ik dat kunnen aanpassen tot wat ik wil. Dat gaat me wel wat tijd kosten, want ik heb nog nooit met mysql gewerkt, maar ja dat moest er ooit wel van komen!
Als je ergens vast komt te zitten, dan horen we het wel. Succes

Gesloten