Ik ben Admin van een forum en ooit hadden we de mogelijkheid voor de moderators om een modbreak knop te gebruiken waardoor het zo heel mooi kwam te staan (ongeveer, bij benadering) : Modbreak pietjepuk: Denk erom dat je je tas opruimt!!
Zoiets, maar dan mooier natuurlijk.
Het werd door zowel de leden als de mods/ beheer enorm gewaardeerd dat het er was. Echter, door een meningsverschil met de ex- beheerder is het forum offline gezet en moest het helemaal opnieuw starten.
Nu heb ik het hele internet al sufgezocht naar een script om die modbreak erin te zetten. Op dit forum vond ik er een en daar ben ik mee aan de gang gegaan. Tot zover geen problemen. Echter, er staat op een gegeven moment dat ik in mapje subsilver naar bbcode moet gaan. De stijl van het forum waar het om gaat is alleen niet subsilver, maar desertstorm. Logisch nagedacht dat dat mapje dan vast ook bij desertstorm moest staan. Is er, maar met een andere inhoud ofzo? Ik kan daar niets vinden van hetgeen ik zou moeten vinden!

Daarom vraag tegen mijn principes in om hulp (ik wil nooit toegeven als iets niet lukt

Daarnaast nog maar meteen een vraag: is er een mogelijkheid om het profiel uit te breiden? (dus in plaats van alleen de standaard zaken, dat je ook mogelijkheden hebt om foto's, tekst en uitleg te plaatsen) en bestaat er zoiets als een verjaardagskalender voor op een forum. Het werd handmatig gedaan, maar dat is echt een pokkewerk gebleken (en dan steeds de nieuwe gebruikers er ook nog bij zetten...

Een lang verhaal, wellicht een slechte binnenkomer, maar ik ben wel heel dankbaar als ik hulp en/of uitleg zou krijgen!
Als er nog bestanden oid nodig zijn omdat mijn verhaal compleet onduidelijk is op deze manier: geef maar een gil

8)
Edit: Misschien is het al opgevallen door mijn taalgebruik dat ik nogniet héél erg veel verstand van PHP zaken heb. De basis is er, ik snap dat redelijk. Maar wees mild met terminologie, zover ben ik nog niet...